Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26563
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Коменда, Ольга Іванівна | - |
dc.contributor.author | Доренко, Анастасія Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-17T11:04:44Z | - |
dc.date.available | 2024-12-17T11:04:44Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Доренко А. С. Українська поп-музика: напрямки, виконавці, хіти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 025 Музичне мистецтво / наук. кер. О. І. Коменда; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 57 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26563 | - |
dc.description.abstract | Українська попмузика – явище багатогранне, оригінальне, але мало осмислене і досліджене. Причина цього – в постсовєтському, снобістському ставленні до масової культури як до чогось обов’язково низькопробного, з іншого боку – у відсутності відповідного дослідницького інструментарію. Тож перед молодими українськими дослідниками, які цікавляться феноменом попмузики – непростий шлях не лише збирання і осмислення фактів, але пошуку і апробації нових методів і підходів. Мeта доcліджeння – визначити та охарактеризувати ключові напрямки української поп-музики 1989-2024 років, її найвидатніших представників – авторів і виконавців та їхні пісні, що стали уособленням основних періодів її розвитку. Завдання: описати процес формування і розвитку української попмузики 1989-2024 років – її основні прояви, факти і тенденції – в контексті пошуку національної ідентичності та протистояння ворогу; проаналізувати пісню гурту «Океан Ельзи» «Там, де нас нема» як приклад попроку 1990-х, пісню Руслани «Дикі танці» як приклад попфольку 2000-х, пісню гурту «Один в каное» «У мене немає дому» як приклад інді 2010-х. У результаті дослідження запропоновано оригінальну концепцію дослідження української поп-музики, згідно якої пісня «Там, де нас нема» «Океану Ельзи» є символом періоду формування української попмузики, що співпав з часом відродження Української держави і характерного для цього часу і творчості гурту «Океан Ельзи» напряму попроку; пісня «Дикі танці» – символом виходу української попмузики на міжнародну арену, і у зв’язку з цим підкреслення її національного колориту за допомогою попфольку – напряму, притаманного для творчості Руслани; пісня «У мене немає дому» – символом подій російсько-української війни, боротьби за власну культурну ідентичність і напряму інді, актуалізованого в українській попмузиці останніх років та творчості гурту «Один в каное». | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | українська попмузика | uk_UK |
dc.subject | попрок | uk_UK |
dc.subject | попфольк | uk_UK |
dc.subject | «Один в каное», | uk_UK |
dc.subject | «Там, де нас нема» | uk_UK |
dc.subject | «Дикі танці» | uk_UK |
dc.title | Українська поп-музика: напрямки, виконавці, хіти | uk_UK |
dc.type | Master Thesis | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FKiM_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
dorenko_2024.pdf | 1,21 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.