Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26562
Назва: | Формування та особливості розвитку українського сопілкового мистецтва кінця ХХ ст. початку ХХІ ст. |
Автори: | Шепшелей, Богдан Олександрович |
Бібліографічний опис: | Шепшелей Б. О.Формування та особливості розвитку українського сопілкового мистецтва кінця ХХ ст. початку ХХІ ст. : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 025 Музичне мистецтво / наук. кер. В. Ф. Охманюк; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 65 с. |
Дата публікації: | 2024 |
Дата внесення: | 17-гру-2024 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Науковий керівник: | Охманюк, Віталій Федорович |
Теми: | українське сопілкове мистецтво хроматична сопілка М. Корчинський Б. Яремко Ю.Фокшей автентичне виконавство |
Короткий огляд (реферат): | Комплекс питань, пов’язаний з вивченням сопілкового мистецтва — неосяжний, тож незважаючи на дослідження М. Корчинського, Б. Корчинської, Ю. Рибака, І. Мацієвського, Н. Супрун-Яремко, Б. Яремка та ін., проблема формування та особливостей розвитку українського сопілкового мистецтва кін. ХХ — поч. ХХІ ст. є вивченою недостатньо і ще менше усвідомленою в контексті нинішніх завдань українського суспільства. Мета дослідження — створити цілісне уявлення про процес формування та особливостей розвитку українського сопілкового мистецтва кін. ХХ — поч. ХХІ ст. Завдання дослідження: описати українську сопілку як етнічний та академічний інструмент; розкрити особливості формування та розвитку українського академічного сопілкового мистецтва кін. ХХ — поч. ХХІ ст.; систематизувати інформацію про сопілкове мистецтво Рівненщини та Волині; накреслити найновіші напрямки розвитку українського сопілкового мистецтва. Елементи наукової новизни одержаних результатів: розповсюдженість сопілки в добу палеоліту на теренах сучасної України підтверджується наявністю численних її різновидів; удосконаленню сопілки присвятили свою діяльність десятки українських майстрів-конструкторів, серед яких — В. Зуляк, І. Скляр, О. Шльончик, Є. Бобровников, Д. Демінчук та ін.; хроматична сопілка Д. Демінчука стала однією з невід’ємних умов стрімких темпів розвитку академічного сопілкового мистецтва кін. ХХ — поч. ХХІ ст.; вагомими осередками академізації сопілкового мистецтва у 1970-х роках і пізніше стала Львівська школа сопілкового мистецтва, засновником якої був М. Корчинський, Рівненщина та Волинь, де видатною фігурою став Ю. Фокшей; на поч. ХХІ ст. українське сопілкове мистецтво розвивається як автентичне, академічне, історично-поінформоване виконавство, а також як складова шоу індустрії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26562 |
Тип вмісту: | Master Thesis |
Розташовується у зібраннях: | FKiM_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
shepshelei_2024.pdf | 729,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.