Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26557
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Панасюк, Світлана Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Леміш, Олена Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-17T08:56:20Z | - |
dc.date.available | 2024-12-17T08:56:20Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Леміш О. Л. Стильові особливості жанру сонати (на прикладі творчості Й. Гайдна та Л. ван. Бетовена): робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 025 Музичне мистецтво / наук. кер. С. Л. Панасюк; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 60 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26557 | - |
dc.description.abstract | В фокусі магістерського дослідження — ранні сонати Й. Гайдна та Л. ван Бетовена, розглянуті в контексті стильової еволюції жанру в добу Просвітництва, з її концепцією антропоцентризму. Саме така постановка питання зумовлена особливим значенням цих творів у педагогічному репертуарі студентів музичних коледжів, університетів культури та музичних академій. Мета дослідження — визначити стильові особливості жанру класичної клавірної / фортепіанної сонати на прикладі сонат Й. Гайдна №8 A-dur Hob.XVI.5 та Л. ван Бетовена №1 f-moll. Завдання: розглянути процес формування та розвитку класичної сонати у творчості Й. Гайдна та Л. ван Бетовена; здійснити детальний інтонаційний аналіз та провести порівняльну характеристику сонат №8 A-dur Й. Гайдна та №1 f-moll Л. ван Бетовена; визначити стильові особливості жанру класичної клавірної / фортепіанної сонати у творчості Й. Гайдна та Л. ван Бетовена. Елементи наукової новизни одержаних результатів: визначено особливості еволюції жанру клавірної / фортепіанної сонати у творчості Й. Гайдна як кристалізацію класичного стилю, а у творчості Л. ван Бетовена як його долання; заакцентовано, що спільність стильових позицій обох композиторів обумовлювалася формуванням сонатного allegro та сонатного циклу; спостережено низку відмінностей та спільних ознак між ранніми сонатами Й. Гайдна і Л. ван Бетовена; наголошено на поступовості переходу від старовинних барокових форм і ознак до класичних норм у сонатах Й. Гайдна та до трактування жанру клавірної сонати як втілення театральної драматургії у сонатах Л. ван Бетовена; визначено стильові особливості жанру клавірної / фортепіанної сонати у творчості Й. Гайдна та Л. ван Бетовена як поступовий перехід від «галантного» (ранньокласичного) стилю до високого зрілого класичного стилю. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | клавірна / фортепіанна соната | uk_UK |
dc.subject | Й. Гайдн | uk_UK |
dc.subject | Л. ван Бетовен | uk_UK |
dc.subject | стильова еволюція | uk_UK |
dc.subject | галантний стиль | uk_UK |
dc.subject | класицизм | uk_UK |
dc.title | Стильові особливості жанру сонати (на прикладі творчості Й. Гайдна та Л. ван. Бетовена) | uk_UK |
dc.type | Master Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 025 Музичне мистецтво | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра музичного мистецтва | uk_UK |
dc.coverage.placename | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FKiM_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
lemish_2024.pdf | 2,11 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.