Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26122
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Крамар, Юрій Вікторович | - |
dc.contributor.author | Яцюк, Соломія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-07T12:06:03Z | - |
dc.date.available | 2024-12-07T12:06:03Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Яцюк С. О. Барокове мистецтво Італії: стильові особливості, теми та жанри : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Історія та громадянська освіта) / наук. кер. Ю. В. Крамар ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 96 с | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26122 | - |
dc.description.abstract | У роботі проаналізовано барокове мистецтво Італії, його стильові особливості, а також теми та основні жанри. Магістерська робота складається зі вступу, шести розділів, висновків, списку використаних джерел та наукової літератури, додатків. У вступі визначається актуальність теми, об’єкт, предмет та завдання дослідження. В першому розділі представлено історіографічний та джерельний огляди зазначеної теми. У другому розділі проаналізовано історичне тло зародження нової культури: політичні та економічні передумови. Третій розділ присвячено бароковій архітектурі. Розкрито постаті найвидатніших представників раннього бароко : Джакомо делла Порта, Доменіко Фонтана, Карло Мадерна. У четвертому розділі представлено італійське барокове малярство. Йдеться про два головні напрями: болонський академізм та караванджизм. Показано особливості монументально-декоративного живопису. Головною темою п’ятого розділу є італійська барокова скульптура. Наголошено на творчості Лоренцо Берніні, його здатності поєднувати технічну майстерність з емоційною глибиною як у скульптурі, так і в архітектурі. Шостий розділ містить рекомендації щодо використання матеріалу магістерської роботи на уроках історії у закладах загальної середньої освіти. За результатами роботи зроблено відповідні висновки. Зазначено, що культура бароко в Італії була не лише мистецькою революцією, але й певною мірою відповіддю на складні питання реалій італійської дійсності ХVII ст. Архітектори раннього бароко створили будівлі, які продовжують надихати і зачаровувати сучасників до сьогодні. Творчість Мікеланджело Мерізі да Караваджо як лідера реалістичного напряму в італійському живописі виступає поворотним моментом в історії мистецтва, знаменуючи відхід від ідеалізації до більш правдивого та гуманістичного зображення світу. Митці епохи творили мистецтво, яке залишило глибокий слід у світовій культурній спадщині. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | бароко | uk_UK |
dc.subject | малярство | uk_UK |
dc.subject | архітектура | uk_UK |
dc.subject | скульптура | uk_UK |
dc.subject | болонський академізм | uk_UK |
dc.subject | караваджизм | uk_UK |
dc.subject | монументально-декоративні розписи | uk_UK |
dc.title | Барокове мистецтво Італії: стильові особливості, теми та жанри | uk_UK |
dc.type | Master Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра всесвітньої історії | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 014 Середня освіта (Історія та громадянська освіта) | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FH_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
yatsiuk_2024.pdf | 610,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.