Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24928
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондарчук, Олена Юріївна | - |
dc.contributor.author | Пасик, Людмила Адамівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-04T11:46:05Z | - |
dc.date.available | 2024-11-04T11:46:05Z | - |
dc.date.issued | 2024-11 | - |
dc.identifier.citation | Бондарчук О., Пасик Л. Ігрова форма навчання як спосіб мотивації до вивчення німецької мови. Журнал крос-культурної освіти / Journal of Cross-Cultural Education. Вінниця, 2024. № 3. С.37-44. DOI: https://doi.org/10.31652/2786-9083-2024-3-37-45 | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24928 | - |
dc.description.abstract | У статті зосереджено увагу на ігровій формі навчання німецькій мові як способі мотивації здобувачів освіти до її вивчення. Досліджено основні компетентності та навички, які формуються під час гри (комунікативна, пізнавальна, емоційна, соціальна, моторна, розумова). Описано гру у навчальному та педагогічному контекстах, зіставлено гру, навчання та пізнання для здобувачів освіти різних вікових груп, а також велику зацікавленість грою навіть поза навчальними аудиторіями. Окреслено проблематику гейміфікації у різних сферах діяльності людини. Зазначено важливість гри із посиланням на наукові джерела, актуальність її вивчення, яке сягає корінням ще в античні часи. Наведено основні характеристики гри, описано умови, необхідні для успішного застосування ігор на заняттях (сприятливе навчальне середовище, тиша, усунення стресових факторів, поведінка викладача, тривалість, завершеність процесу тощо) та загалом використання гри у психологічному контексті. Описана гра як мотивуючий фактор із точки зору гравця, коли вона повинна приносити задоволення, тому що саме цей ефект сприяє максимально з користю засвоювати щось нове, часто підсвідомо. Особливу увагу зосереджено на грі як внутрішній мотивації до вивчення мови, коли здобувач освіти не повинен вчитися через зовнішні мотивуючі фактори, а хоче вчитися через власну внутрішню мотивацію. У дослідженні наведено основні види вправ, які використовуються у ігровій формі на заняттях з німецької мови для тренування основних навичок володіння мовою: говоріння, письма, аудіювання, читання, а також граматики та основних м’яких компетентностей. Гра – спосіб подати складну тему легко, несвідомо передати/здобути нові компетентності. Наведено приклади основних видів ігор (доміно, мемо, картки для поєднання зображення із словом німецькою мовою, бінго, Чорний Петер, полювання за автографами, прогулянка класом, опитування класу, гра в детектива, загадки, табу, пантоміма тощо). Ключові слова: мотивація; гейміфікація; ігрова форма; німецька мова; вивчення мови. | uk_UK |
dc.format.extent | 37-44 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського | uk_UK |
dc.subject | Німецька мова | uk_UK |
dc.subject | ігри | uk_UK |
dc.subject | геймінг | uk_UK |
dc.subject | вивчення німецької мови | uk_UK |
dc.title | Ігрова форма навчання як спосіб мотивації до вивчення німецької мови | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31652/2786-9083-2024-3-37-45 | - |
dc.citation.issue | 3 | - |
dc.citation.journalTitle | Журнал крос-культурної освіти / Journal of Cross-Cultural Education | - |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0001-5922-5253 | - |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0001-8635-5168 | - |
dc.subject.udc | 004.5+378 | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FIF) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
pasyk_bondarchuk2024.pdf | 780,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.