Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24404
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Гришанович, Тетяна Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Возняк, Микола Андрійович | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-01T12:03:52Z | - |
dc.date.available | 2024-07-01T12:03:52Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Возняк М. А. Дослідження можливостей рушія Godot для розробки гри комбінованих жанрів : спец. 122 Комп’ютерні науки / наук. кер. Т. О. Гришанович ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк , 2024. 59 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24404 | - |
dc.description.abstract | Робота присвячена розробці комп'ютерної гри "Piece by Piece", що поєднує елементи різних ігрових жанрів: пазл, аркада, екшн та стратегія. Особлива увага приділяється створенню унікальних ігрових механік та їх реалізації за допомогою ігрового рушія Godot 4. Мета роботи: розробка комп'ютерної гри з інноваційними геймплейними механіками шляхом поєднання елементів різних жанрів. Гра пропонує нетривіальний підхід до ігрового процесу, де основним завданням є реконструкція заданих структур з динамічно генерованих фрагментів на обмеженому ігровому полі. Робота охоплює всі етапи створення гри: від концептуалізації та дизайну до програмної реалізації та тестування. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | розробка відеоігор | uk_UK |
dc.subject | гібридизація жанрів | uk_UK |
dc.subject | інноваційні ігрові механіки | uk_UK |
dc.subject | Godot 4 | uk_UK |
dc.subject | піксельна графіка | uk_UK |
dc.subject | Баухаус | uk_UK |
dc.subject | пазл | uk_UK |
dc.subject | аркада | uk_UK |
dc.subject | екшн | uk_UK |
dc.subject | стратегія | uk_UK |
dc.subject | геймдизайн | uk_UK |
dc.subject | левел-дизайн | uk_UK |
dc.title | Дослідження можливостей рушія Godot для розробки гри комбінованих жанрів | uk_UK |
dc.type | Bachelor Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра комп’ютерних наук та кібербезпеки | - |
dc.contributor.affiliation | 122 Комп’ютерні науки | - |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FITM_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
vozniak_2024.pdf | 3,41 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.