Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23438
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Швейгер, Назарій Романович | - |
dc.contributor.author | Ройко, Лариса Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Ройко, Олег Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-01T13:08:40Z | - |
dc.date.available | 2024-01-01T13:08:40Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Швейгер Н. Р., Ройко Л. Л., Ройко О. О. Використання комп’ютерно-ігрових технологій як засобу формування позитивної мотивації до навчання . Математика. Інформаційні технології. Освіта : зб. статей XII Міжнар. наук.-практ. конф . Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2023 . № 10 . С.173-180 | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23438 | - |
dc.description | У процесі глобальної інформатизації суспільства заклади загальної середньої освіти потребують такої організації своєї діяльності, яка забезпечила б розвиток індивідуальних здібностей і творчого ставлення до кожного школяра. Формування навичок використання інформаційно-комунікаційних технологій, основ комунікаційної культури, уміння адаптуватися в умовах стрімких змін інформаційних потоків і технологій є неодмінною умовою роботи сучасного педагога. Для того, щоб на уроках кожен учень працював зацікавлено та активно, учителі шукають нові ефективні методи та прийоми навчання, які активізували б їх розумову діяльність і стимулювали до самостійного набуття знань. До таких засобів і належать ігрові технології. | uk_UK |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему використання комп’ютерно-ігрових технологій у початковій школі при вивченні інформатики. Метою розвідки став аналіз теоретичних та прикладних аспектів використання комп’ютерно-ігрових технологій як засобу формування мотивації до учіння молодших школярів. Для з’ясування стану порушеної проблеми було використано низку методів дослідження: теоретичні (аналіз, синтез, узагальнення науково-педагогічних, методичних досліджень і публікацій); емпіричні (анкетування, педагогічне спостереження, бесіди, класифікація, систематизація, узагальнення, вивчення продуктів діяльності учнів молодших класів). Проаналізовано наукову, науково-методичну, психолого-педагогічну літературу із застосування ігрових технологій у процесі навчання учнів початкових класів. Досліджено та доведено вплив дидактичних комп’ютерних ігор на мотивацію навчання молодших школярів. Запропоновано ряд навчальних інтернет-платформ, які вчитель може використовувати на різних етапах уроку інформатики з використанням ігрових технологій (LearningApps, Kahoot!, Classcraft, MineTest, Wordwall, Baamboozle). | uk_UK |
dc.format.extent | 173-180 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | ігрові технології | uk_UK |
dc.subject | комп’ютерна дидактична гра, | uk_UK |
dc.subject | початкова школа | uk_UK |
dc.subject | молодші школярі | uk_UK |
dc.subject | мотивація | uk_UK |
dc.subject | LearningApps | uk_UK |
dc.subject | Kahoot! | uk_UK |
dc.subject | Classcraft | uk_UK |
dc.subject | MineTest | uk_UK |
dc.subject | Wordwall | uk_UK |
dc.subject | Baamboozle | uk_UK |
dc.title | Використання комп’ютерно-ігрових технологій як засобу формування позитивної мотивації до навчання | uk_UK |
dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
dc.citation.conference | Математика. Інформаційні технології. Освіта | - |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.coverage.placename | м.Луцьк | uk_UK |
dc.subject.udc | 373.3.016:812]:001.895 | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FITM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
roiko_shveiher.pdf | 2,81 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.