Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22542
Назва: Особливості використання 3D-моделі комп’ютера в процесі вивчення шкільного курсу інформатики
Інші назви: Features Using 3D computer models in the process of studying school computer science.
Автори: Курносов, Володимир Олексійович
Юнчик, Валентина Леонідівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Курносов В. О., Юнчик В. Л. Особливості використання 3D-моделі комп’ютера в процесі вивчення шкільного курсу інформатики. Математика. Інформаційні технології. Освіта : зб. статей XII Міжнар. наук.-практ. конф. Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2023. № 10. С.86-94
Конференція/захід: Математика. Інформаційні технології. Освіта
Дата публікації: 2023
Дата внесення: 5-лип-2023
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Луцьк
УДК: 004.43
Теми: комп’ютерне моделювання
3D-модель комп’ютера
Substance 3D Painter
середовище Blender
Діапазон сторінок: 86-94
Короткий огляд (реферат): Досліджено особливості комп’ютерного моделювання у навчальному процесі. Описано середовища розробки моделі комп’ютера, зокрема в ролі платформи для створення 3D моделі комп’ютера було обрано середовище Blender, для текстурування та запікання моделі використано середовище Substance 3D Painter, а для перетворення проєкту в окремий додаток обрано платформу Unity. Показано процес створення 3D-моделі комп’ютера. Показано ефективність розробленої 3D-моделі в процесі вивчення теми «Основи роботи з комп’ютером». Розроблено та описано систему завдань заснованих на розробленому додатку. Використання розробленої 3D-моделі дозволяє зробити процес вивчення цікавішим та зрозумілим для учнів, а також допомагає збільшити їхню мотивацію до вивчення даної теми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22542
Перелік літератури: 1. Поліщук В. В. (2017). 3D технології в освіті. Актуальні питання сучасної інформатики, (4), 97-100.
2. Дудка О. М., & Депутат В. Р. (2020). Методика навчання побудови 3 D моделей архітектурних споруд. Science, society, education: topical issues and development prospects. Abstracts of the 6th International scientific and practical conference. SPC «Sci-conf. com. Ua». Kharkiv.
3. Програма курсу «Інформатика» 5-9 клас. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-5-9-klas/onovlennya-12-2017/programa-informatika-5-9-traven-2015.pdf .
4. Megyeri, M., & Szabó, B. (2021). Investigating the effectiveness of user onboarding solutions with eye tracking: a case study on paint 3D. Ergonomics in Design, 10648046211026028.
5. Blender. URL: https://www.blender.org/.
6. Kumar, A., & Kumar, A. (2020). Substance Suite and Substance Painter. Beginning PBR Texturing: Learn Physically Based Rendering with Allegorithmic’s Substance Painter, 47-53.
7. Unity. URL: https://unity.com.
8. Blain, J. M. (2016). The complete guide to Blender graphics: computer modeling & animation. CRC Press.
9. Kumar, A., & Kumar, A. (2020). Tips and Tricks of Substance Painter. Beginning PBR Texturing: Learn Physically Based Rendering with Allegorithmic’s Substance Painter, 243-255.
10. Розробка комп’ютерних ігор за допомогою Unity 3D: електронний навчальний посібник для підготовки студентів спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / Укладач: О.М. Ляшенко. Херсон: видавництво ФОП Вишемирський В. С., 2018. 220 с.
11. Retopology Blender. URL:https://www.gabbitt.co.uk/blog/retopology-i n-blender-an-overview.
12. Maya 3D. URL: https://www.autodesk.com/products/maya/-overview?term=1YEAR&tab=subscription.
13. Zhang, Z., & Yang, Z. (2021, April). Application Analysis of E-Commerce Web Design based on Cinema 4D Technology. In Journal of Physics: Conference Series (Vol. 1848, No. 1, p. 012155). IOP Publishing.
14. Yadgarov, N. J. (2021). Methods using the 3ds max package in teaching projection drawing in school. In Euro-Asia Conferences (Vol. 1, No. 1, pp. 124-127).
15. Kadirbergenovna, B. L. (2022). Create 3d graphics with the hand of 3d max software. In Conference Zone (pp. 206-208).
16. Барна, О. В. (2016). Технологія змішаного навчання в курсі методики навчання інформатики. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету, (2), 24-37.
17. Пойда, С. А., & Галич, Т. В. (2018). Формування та розвиток просторової уяви учнів шляхом створення та використання 3D моделей. Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Інформатика, кібернетика та обчислювальна техніка, (2), 80-85.
18. Романюк, О. Н., & Пойда, С. А. (2019). 3D моделювання в контексті STEM. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та бізнесі», Київ, 18-19 квітня 2019 р. Ч. 2: 110-112.
19. Курносов В. О., Юнчик В. Л. Застосування програм Blender та Substance 3D Painter для моделювання комп’ютера. Актуальні проблеми розвитку природничих та гуманітарних наук : збірник матеріалів VІ Міжнар. наук.практ. конф. 11 листопада 2022 р. Луцьк, 2022. С.128-130.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МІТО_СТ_2023.pdf1,25 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.