Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22542
Назва: | Особливості використання 3D-моделі комп’ютера в процесі вивчення шкільного курсу інформатики |
Інші назви: | Features Using 3D computer models in the process of studying school computer science. |
Автори: | Курносов, Володимир Олексійович Юнчик, Валентина Леонідівна |
Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Бібліографічний опис: | Курносов В. О., Юнчик В. Л. Особливості використання 3D-моделі комп’ютера в процесі вивчення шкільного курсу інформатики. Математика. Інформаційні технології. Освіта : зб. статей XII Міжнар. наук.-практ. конф. Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2023. № 10. С.86-94 |
Конференція/захід: | Математика. Інформаційні технології. Освіта |
Дата публікації: | 2023 |
Дата внесення: | 5-лип-2023 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | Луцьк |
УДК: | 004.43 |
Теми: | комп’ютерне моделювання 3D-модель комп’ютера Substance 3D Painter середовище Blender |
Діапазон сторінок: | 86-94 |
Короткий огляд (реферат): | Досліджено особливості комп’ютерного моделювання у навчальному процесі. Описано середовища розробки моделі комп’ютера, зокрема в ролі платформи для створення 3D моделі комп’ютера було обрано середовище Blender, для текстурування та запікання моделі використано середовище Substance 3D Painter, а для перетворення проєкту в окремий додаток обрано платформу Unity. Показано процес створення 3D-моделі комп’ютера. Показано ефективність розробленої 3D-моделі в процесі вивчення теми «Основи роботи з комп’ютером». Розроблено та описано систему завдань заснованих на розробленому додатку. Використання розробленої 3D-моделі дозволяє зробити процес вивчення цікавішим та зрозумілим для учнів, а також допомагає збільшити їхню мотивацію до вивчення даної теми. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22542 |
Перелік літератури: | 1. Поліщук В. В. (2017). 3D технології в освіті. Актуальні питання сучасної інформатики, (4), 97-100. 2. Дудка О. М., & Депутат В. Р. (2020). Методика навчання побудови 3 D моделей архітектурних споруд. Science, society, education: topical issues and development prospects. Abstracts of the 6th International scientific and practical conference. SPC «Sci-conf. com. Ua». Kharkiv. 3. Програма курсу «Інформатика» 5-9 клас. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-5-9-klas/onovlennya-12-2017/programa-informatika-5-9-traven-2015.pdf . 4. Megyeri, M., & Szabó, B. (2021). Investigating the effectiveness of user onboarding solutions with eye tracking: a case study on paint 3D. Ergonomics in Design, 10648046211026028. 5. Blender. URL: https://www.blender.org/. 6. Kumar, A., & Kumar, A. (2020). Substance Suite and Substance Painter. Beginning PBR Texturing: Learn Physically Based Rendering with Allegorithmic’s Substance Painter, 47-53. 7. Unity. URL: https://unity.com. 8. Blain, J. M. (2016). The complete guide to Blender graphics: computer modeling & animation. CRC Press. 9. Kumar, A., & Kumar, A. (2020). Tips and Tricks of Substance Painter. Beginning PBR Texturing: Learn Physically Based Rendering with Allegorithmic’s Substance Painter, 243-255. 10. Розробка комп’ютерних ігор за допомогою Unity 3D: електронний навчальний посібник для підготовки студентів спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / Укладач: О.М. Ляшенко. Херсон: видавництво ФОП Вишемирський В. С., 2018. 220 с. 11. Retopology Blender. URL:https://www.gabbitt.co.uk/blog/retopology-i n-blender-an-overview. 12. Maya 3D. URL: https://www.autodesk.com/products/maya/-overview?term=1YEAR&tab=subscription. 13. Zhang, Z., & Yang, Z. (2021, April). Application Analysis of E-Commerce Web Design based on Cinema 4D Technology. In Journal of Physics: Conference Series (Vol. 1848, No. 1, p. 012155). IOP Publishing. 14. Yadgarov, N. J. (2021). Methods using the 3ds max package in teaching projection drawing in school. In Euro-Asia Conferences (Vol. 1, No. 1, pp. 124-127). 15. Kadirbergenovna, B. L. (2022). Create 3d graphics with the hand of 3d max software. In Conference Zone (pp. 206-208). 16. Барна, О. В. (2016). Технологія змішаного навчання в курсі методики навчання інформатики. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету, (2), 24-37. 17. Пойда, С. А., & Галич, Т. В. (2018). Формування та розвиток просторової уяви учнів шляхом створення та використання 3D моделей. Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Інформатика, кібернетика та обчислювальна техніка, (2), 80-85. 18. Романюк, О. Н., & Пойда, С. А. (2019). 3D моделювання в контексті STEM. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та бізнесі», Київ, 18-19 квітня 2019 р. Ч. 2: 110-112. 19. Курносов В. О., Юнчик В. Л. Застосування програм Blender та Substance 3D Painter для моделювання комп’ютера. Актуальні проблеми розвитку природничих та гуманітарних наук : збірник матеріалів VІ Міжнар. наук.практ. конф. 11 листопада 2022 р. Луцьк, 2022. С.128-130. |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FITM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МІТО_СТ_2023.pdf | 1,25 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.