Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22494
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавловська, Тетяна Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-06-26T08:31:38Z-
dc.date.available2023-06-26T08:31:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПавловська Т. Використання тематичних ігор-вправ у шкільному курсі географії материків та океанів. Rozwój nowoczesnej edukacji i nauki – stan, poblemy, perspektywy : [monografia zbiorowa]. Tom 9: Dylematy zrównoważonego rozwoju nauk i edukacji / [Redakcja naukowa: J. Grzesiak, I. Zymomrya, V. Ilnytskyj]. Konin – Użhorod – Przemyśl – Chersoń: Poswit, 2023. S. 117-130.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22494-
dc.description.abstractВидання присвячене розробці тематичних дидактичних ігор для формування, закріплення та перевірки знань учнів при вивченні ними шкільного курсу географії "Материки та океани" й дослідженню ефективності використання цих головоломок у навчально-виховному процесі закладів загальної середньої освіти. Під час дослідження було розроблено та апробовано 50 ігор-вправ (кросворди (всього 22), чайнворди (всього 4), криптограми (всього 3), ребуси (всього 5), інші головоломки (всього 3), вікторини (всього 13). Результати опитування учнів і вчителів, залучених до педагогічного експерименту, й проведеного контролю знань дозволяють стверджувати, що запропоновані дидактичні ігри урізноманітнюють процес навчання, роблять його цікавим і невимушеним, поглиблюють знання з географії, тому їх доцільно використовувати на уроках, у груповій роботі чи в якості домашніх завдань після вивчення кожної теми чи тематичного розділу. Перспективним напрямком удосконалення методики використання дидактичних ігор ми вважаємо створення комп’ютерних навчальних кросвордів, чайнвордів та інших головоломок, які, впевнені, зменшать обсяг рутинної роботи вчителя з організації навчального процесу, полегшать його підготовку до уроку (насамперед, онлайн-уроку) та сприятимуть активізації пізнавальної діяльності учнів і розвитку їх інформаційно-технологічної культури.uk_UK
dc.format.extent117-130-
dc.publisherPoswituk_UK
dc.subjectігрові технологіїuk_UK
dc.subjectгеографія материків та океанівuk_UK
dc.subjectматерикuk_UK
dc.subjectокеанuk_UK
dc.subjectінтелектуальна граuk_UK
dc.subjectгеографіяuk_UK
dc.subjectтехнології навчанняuk_UK
dc.subjectдидактична граuk_UK
dc.subjectкросвордuk_UK
dc.subjectребусuk_UK
dc.subjectчайнвордuk_UK
dc.subjectкриптограмаuk_UK
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk_UK
dc.subjectгеографічні компетентностіuk_UK
dc.subjectвікторинаuk_UK
dc.titleВикористання тематичних ігор-вправ у шкільному курсі географії материків та океанівuk_UK
dc.typeBook Chapteruk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Параграф у монографії.pdf2,67 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.