Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22037
Назва: | Етюди, начерки, замальовки як продуктивні практичні методи навчання образотворчому мистецтву |
Автори: | Панфілова, Олександра Георгіївна Прокопович, Тетяна Анатоліївна |
Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Бібліографічний опис: | Панфілова О., Прокопович Т. Етюди, начерки, замальовки як продуктивні практичні методи навчання образотворчому мистецтву. Актуальнi питання гуманітарних наук . Вип. 59, том 3, 2023. С. 28-33. DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/59-3-5 |
Журнал/збірник: | Актуальні питання гуманітарних наук |
Випуск/№ : | 59 |
Том: | 3 |
Дата публікації: | бер-2023 |
Дата внесення: | 20-бер-2023 |
Видавництво: | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка |
Ідентифікатор ORCID: | https://orcid.org/0000-0002-5161-3363 https://orcid.org/0000-0001-9935-6645 |
DOI: | https://doi.org/10.24919/2308-4863/59-3-5 |
УДК: | 7.021.2 |
Теми: | етюд начерк пленер замальовки образотворче мистецтво рисунок живопис |
Діапазон сторінок: | 28-33 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано значення етюдів, начерків, замальовок під час формування художніх навичок у здо бувачів вищої освіти мистецьких спеціальностей. Застосовано в дослідженні методи аналізу та синтезу, сис темного підходу, які допомогли здійснити узагальнення джерельної бази, проаналізувати суть визначеної про блеми, її теоретичний та практичний бік. Увага зосереджена на систематичності та послідовності навчання, виконанні зображень з натури, вагомій ролі пленерної практики. В процесі будь-якого навчання чимале значення має процес самовдосконалення, який для митця є одним з ключових. Розкрито специфіку виконання начерків, що є основою творчого та навчального малюнку. Проаналізовано принципи виконання роботи: від загального – до конкретного, від головного – до другорядного. Під час виконання етюдів, начерків, замальовок здобувачі вирішу ють поставлені педагогом завдання, навчаються вибору мотиву, грамотному компонуванні та послідовності, враховують особливості освоюваних матеріалів і додаткових технічних засобів, що застосовуються в образот ворчому мистецтві. Зосереджено увагу на використанні класичних і сучасних засобів виконання етюдів, начерків, замальовок. Зауважено, що при створенні цифрових ескізів, начерків та етюдів принципи класичного підходу є обов’язковим, так як в даному випадку також діють основні закони і принципи образотворчого мистецтва. Наукова новизна статті полягає у привертанні уваги до проблеми застосування продуктивних методів навчання образотворчій грамоті в умовах системи освіти. Актуальність проблеми полягає у дослідженні поєд нання класичного підходу та сучасних методів та матеріалів підчас створення начерків та замальовок з рисунку. Підсумовано, що творча особистість розвивається і підвищує свою майстерність шляхом систематичного виконання практичних вправ, вивчення теоретичних основ рисунку і живопису, що, в свою чергу є запорукою швидкого оволодіння образотворчими засобами, поглиблює практичні вміння та навички цілісного бачення нату ри й зображення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22037 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
panfilova_prokopovych.pdf | 369,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.