Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21918
Назва: Технологія розписного вітражу
Автори: Берлач, Олександр павлович
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Берлач О. П. Технологія розписного вітражу: методичні рекомендації для здобувачів першого бакалаврського рівня художньо-педагогічних спеціальностей. Луцьк: Волинська обласна друкарня. 2022. 22 с.
Дата публікації: вер-2022
Дата внесення: 16-лют-2023
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Волинська обласна друкарня
УДК: 7. 74(748)
Теми: вітраж
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації спрямовані на поглиблене вивчення технологій, методів та прийомів розписного вітражу відповідно до освітньої програми та навчального плану. Автор дає практичні рекомендації по застосуванню технічних прийомів та засобів утворення зображення на склі з використанням інноваційних технологій та сучасних матеріалів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21918
Перелік літератури: 1. Берлач О. П. Малярські техніки, методи і прийоми в станковому живописі. Методичні рекомендації для студентів спеціальності 6.020200 “Образотворче мистецтво”. Луцьк, 2011. 68 с.
2. Берлач О. П. Засоби зображення предметів в перспективі: методичні рекомендації до виконання завдань самостійної роботи з курсу «Перспектива в образотворчому мистецтві». Луцьк, 2017. 12с.
3. Гах І. Становлення та розвиток класичного вітражу в інтер`єрі української сакральної архітектури ХVІ - ХХ ст. Народознавчі зошити. – Львів, 2003. С.10-12.
4. Гах І. Західноукраїнський вітраж ХХ. Минуле, сучасне, майбутнє. Манускрипт - Львів. 2017. С.38-44.
5. Костенко Т.В. Основи композиції та тримірного формоутворення: навчально-методичний посібник. – Харків: ХДАДМ, 2003. – 256 с.
6. Олена Безсмертна. Розпис по склу вітражними фарбами: технологія виконання. URL: https://promkraska.com.ua.
7. Паньків Г. С. Взаємозв'язки станкового та монументального в образотворчому мистецтві: теоретичний аспект. Молодий вчений. Ізмаїл: Ізмаїльський державний гуманітарний університет, 2018. Т. 4 (2). С. 447-451.
8. Печенюк Т. Кольорознавство. - К.: Грані-Т, 2009. – 192 с.
9. Тищенко Г. Пронин А. Витражи в Украине. –Харків. 2001–2002. С.32-41.
10. Тищенко О. Історія декоративно–прикладного мистецтва України (ХІІІ– ХVІІІ). – К.: Либідь, 1992.
11. Технологія віражного розпису, історія і сучасність у виробах майстрів творчого об’єднання “Прибужжя». URL: https://ocnt.com.ua.
12. Шимчук М. Природа вітражу. –Львів: ЛАМ, 2001.- 75 с.
References: 1. Berlach O. P. Painting techniques, methods and techniques in easel painting. Methodical recommendations for students of specialty 6.020200 "Fine Art". Lutsk, 2011. 68 p.
2. Berlach O. P. Means of depicting objects in perspective: methodical recommendations for completing tasks of independent work from the course "Perspective in fine arts". Lutsk, 2017. 12p.
3. Gakh I. Formation and development of classical stained glass in the interior of Ukrainian sacred architecture of the 16th - 20th centuries. Ethnological notebooks. - Lviv, 2003. P.10-12.
4.Gah I. Western Ukrainian stained glass of the 20th century. Past, present, future. Manuscript - Lviv. 2017. P.38-44.
5. T.V. Kostenko Basics of composition and three-dimensional shaping: educational and methodological manual. - Kharkiv: KhDADM, 2003. - 256 p.
6. Elena Bezsmertna. Painting on glass with stained-glass paints: execution technology. URL: https://promkraska.com.ua.
7.Pankiv G.S. Interrelationships between the easel and the monumental in fine art: theoretical aspect. A young scientist. Izmail: Izmail State Humanities University, 2018. Vol. 4 (2). P. 447-451.
8.Pechenyuk T. Color science. - K.: Grani-T, 2009. – 192 p.
9. Tyshchenko G. Pronyn A. Spending in Ukraine. -Kharkiv. 2001–2002. P.32-41.
10.O. Tyshchenko. History of decorative and applied arts of Ukraine (XIII–XVIII). - K.: Lybid, 1992.
11.The technology of curved painting, history and modernity in the products of the masters of the creative association "Prybuzhzhya". URL: https://ocnt.com.ua.
Shymchuk M. The nature of stained glass. - Lviv: LAM, 2001. - 75 p.
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
trs.pdf843,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.