Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21420
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дзяман, Зінаїда Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-28T12:35:03Z | - |
dc.date.available | 2022-11-28T12:35:03Z | - |
dc.date.issued | 2022-11-05 | - |
dc.date.submitted | 2022-11-18 | - |
dc.identifier.citation | Дзяман З. В. До питання сольно-концертного та естрадно-ансамблевого домрового виконавства . Стратегічні орієнтири розвитку науки, освіти, технологій і суспільства : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Біла Церква, 5 листопада 2022 р.): у 2 ч. Біла Церква, 2022. Ч. 2. С. 27-28. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21420 | - |
dc.description.abstract | В кінці ХХ століття завершився процес становлення домрового виконавського мистецтва, визначився його статус як самостійної гілки народно-інструментального виконавства. Поява нових форм побутування домрового мистецтва, насамперед розвиток сольно-концертного і естрадно-ансамблевого виконавства, а також створення нового репертуару, що включає найрізноманітніші жанри і форми творів, написаних спеціально для виконання на домрі з використанням сучасної музичної мови – все це вимагало істотного збагачення виконавських засобів вираження і поставило перед виконавцями різнорівневі завдання в порівнянні з установками попереднього періоду. | uk_UK |
dc.format.extent | 27-28 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.subject | домра | uk_UK |
dc.subject | сольно-концертне виконавство | uk_UK |
dc.subject | естрадно-ансамблеве виконавство | uk_UK |
dc.title | До питання сольно-концертного та естрадно-ансамблевого домрового виконавства | uk_UK |
dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
dc.citation.conference | Стратегічні орієнтири розвитку науки, освіти, технологій і суспільства | - |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.coverage.placename | м. Біла Церква, Україна | uk_UK |
dc.relation.references | 1. Гайденко А. П. Інструментознавство та основи теорії інструментування. Х.: Майдан, 2010. 234 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 2. Гуменюк А. Українські народні інструменти. К.: Муз. Україна, 1967. – 243 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 3. Гуцал В. Інструментовка для оркестру народних інструментів. К.: Муз. Україна, 1988. 79 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 4. Лисенко М. Т. Методика навчання гри на домрі. К.: Муз. Україна, 1990. 88 с. | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
dziaman_3.pdf | 348,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.