Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21343
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШурдак, Марія Ігорівна-
dc.date.accessioned2022-11-21T08:49:46Z-
dc.date.available2022-11-21T08:49:46Z-
dc.date.issued2022-11-
dc.date.submitted2022-10-
dc.identifier.citationШурдак М. І. Аналіз музичних творів. Теоретичний матеріал для практичної та самостійної роботи. Частина 1 : методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти спеціальності 025 «Музичне мистецтво». Луцьк, ВНУ ім. Лесі Українки, 2022. 23 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21343-
dc.description.abstractУ методичних рекомендаціях «Аналіз музичних творів. Теоретичний матеріал для практичної та самостійної роботи» Частина 1, зосереджується увага на конспективно поданому теоретичному матеріалі при самопідготовці студентів до практичних занять з ОК : «Аналіз, композиція та контрапункт», «Теорія та інтерпретація музики», «Спеціальний клас», «Історія музики». Також запропоновано перелік творів для закріплення теоретичного матеріалу у самостійній, практичній роботі здобувачів вищої освіти.uk_UK
dc.format.extent23-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectаналіз музичних творівuk_UK
dc.subjectпрості формиuk_UK
dc.subjectстиль і жанрuk_UK
dc.subjectмузична формаuk_UK
dc.titleАналіз музичних творів. Теоретичний матеріал для практичної та самостійної роботи. Частина 1uk_UK
dc.typeMethodical recommendationsuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.relation.referencesБонфельд М. Анализ музыкальных произведений. Структуры тональной музыки. Ч.1, 2. М., 2003. 256 с.uk_UK
dc.relation.referencesГорюхина Н. Эволюция сонатной формы. К., 1973. 311 с.uk_UK
dc.relation.referencesГорюхіна Н. Композиція музичного твору // Наук. вісник НМАУ. Вип. 7: Музикознавство: з XX у XXI століття. К., 2000. С.16-31.uk_UK
dc.relation.referencesМихайлов М. Стиль в музыке. Л., 1981. 262 с.uk_UK
dc.relation.referencesМоскаленко В. Музичний твір як текст // Київське музикознавство: Текст музичного твору: практика і теорія. Вип.7. К., 2001. С. 3-10.uk_UK
dc.relation.referencesНазайкинский Е. Логика музыкальной композиции. М., 1982. 319 с.uk_UK
dc.relation.referencesРучьевская Е. Классическая музыкальная форма. Учебник по анализу. СПб., 1998. 268 с.uk_UK
dc.relation.referencesСюта Б. Проблеми організації художньої цілісності в українській музиці другої половини XX століття. К., 2004. 120 с.uk_UK
dc.relation.referencesСюта Б. Проблеми формотворення та драматургії у мистецьких творах українських і польських авторів 1970-80-х р.р. (на матеріалі музичної творчості) // Слов'янський світ. Щорічник. Вип.2. К., 1998. С.198-215.uk_UK
dc.relation.referencesХолопова В. Формы музыкальных произведений. Учебное пособие. СПб., 1999. 367 с.uk_UK
dc.relation.referencesШип С. Музыкальная речь и язык музыки. Одесса, 2001.uk_UK
dc.relation.referencesШип С. Музыкальный язык в пространстве культуры // Музика у просторі культури Науковий вісник НМАУ. Вип. 33. К., 2004. С. 25-37.uk_UK
dc.relation.referencesГорюхіна Н. Еволюція періоду. К., 1975. 95 с.uk_UK
dc.relation.referencesЗадерацкий В. Музыкальная форма. Вып.2. М., 2008. 528 с.uk_UK
dc.relation.referencesКоханик І. До проблеми музичного стилю в сучасному теоретичному музикознавстві // Теоретичні та практичні питання культурології: українське музикознавство на зламі століть. Вип.9. М., 2002. С. 70-82.uk_UK
dc.relation.referencesМазель Л. Строение музыкальных произведений. М., 1986. 527 с.uk_UK
dc.relation.referencesМазель Л. Вопросы анализа музыки. Изд. 2-е, доп. М., 1991. 376 с.uk_UK
dc.relation.referencesМазель Л., Цуккерман В. Анализ музыкальных произведений. Элементы музыки и методика анализа малых форм. Москва, 1967. 751 с.uk_UK
dc.relation.referencesНазайкинский Е. Стиль и жанр в музыке. М., 2003. 248 с.uk_UK
dc.relation.referencesПобережна Г.І. Діалектика особистості і стилю: Автореф. Дис. … д-ра мист.: 17.00.03. К., 1999. 32 с.uk_UK
dc.relation.referencesСокол О. Стилістика музичного мовлення та термінологічні ремарки: Автореф. Дис. … д-ра мистецтвознавства: 17.00.03. / Національна музична академія України ім. П.І.Чайковського. К., 1996. 27 с.uk_UK
dc.relation.referencesСпособин И. Музыкальная форма. М., 1984. 400 с.uk_UK
dc.relation.referencesСюта Б. Музична творчість 1970-1990-х років: параметри художньої цілісності. К., 2006. 256 с.uk_UK
dc.relation.referencesШип С. Музична форма від звуку до стилю: навчальний посібник. К., 1998. 368 с.uk_UK
dc.relation.referencesШип С. Знакова функція та мовна організація музичного мовлення: автореф. Дис…д-ра мистецтвознавства: 17.00.03 / Національна музична академія України ім. П.І.Чайковського. К., 2002. 42 с.uk_UK
dc.relation.referencesЯкубяк Я. Аналіз музичних творів (Музичні форми): підручник. Ч.1. Тернопіль, 1999. 208 с.uk_UK
dc.subject.udc78.08(072)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shurdak_metod.pdf364,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.