Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20912
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шурдак, Марія Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-25T08:34:23Z | - |
dc.date.available | 2022-10-25T08:34:23Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.date.submitted | 2022-10 | - |
dc.identifier.citation | Шурдак М. І. Аналіз музичних творів. Тести для самоконтролю : методичні рекомендації для самостійної роботи студентів спеціальності 025 «Музичне мистецтво» з навчальної дисципліни «Аналіз, композиція та контрапункт». Луцьк, ВНУ ім. Лесі Українки, 2022. 20 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20912 | - |
dc.description.abstract | Тести побудовані для перевірки раніше здобутих знань з теоретичного матеріалу аналізу музичних творів. Питання сформульовано відповідно до аналітичних практичних занять. Тести дозволяють перевірити та уточнити важливі аспекти при безпосередньому здійсненні музичного аналізу художніх творів. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет ім. Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | аналіз музичних творів | uk_UK |
dc.subject | тести | uk_UK |
dc.subject | прості форми | uk_UK |
dc.subject | складні форми | uk_UK |
dc.subject | період | uk_UK |
dc.subject | проста двочастинна форма | uk_UK |
dc.subject | проста тричастинна форма | uk_UK |
dc.subject | складна тричастинна форма | uk_UK |
dc.subject | рондо | uk_UK |
dc.subject | варіації | uk_UK |
dc.title | Аналіз музичних творів. Тести для самоконтролю | uk_UK |
dc.type | Methodical recommendations | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.relation.references | 1. Бонфельд М. Анализ музыкальных произведений. Структуры тональной музыки. Ч.1, 2. М., 2003. 256 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 2. Горюхина Н. Эволюция сонатной формы. К., 1973. 311 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 3. Горюхіна Н. Композиція музичного твору // Наук. вісник НМАУ. Вип. 7: Музикознавство: з XX у XXI століття. К., 2000. С.16-31. | uk_UK |
dc.relation.references | 4. Михайлов М. Стиль в музыке. Л., 1981. 262 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 5. Москаленко В. Музичний твір як текст // Київське музикознавство: Текст музичного твору: практика і теорія. Вип.7. К., 2001. С. 3-10. | uk_UK |
dc.relation.references | 6. Москаленко В. Лекции по музыкальной интерпретации. К., 2012. 134 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 7. Назайкинский Е. Логика музыкальной композиции. М., 1982. 319 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 8. Ручьевская Е. Классическая музыкальная форма. Учебник по анализу. СПб., 1998. 268 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 9. Сюта Б. Проблеми організації художньої цілісності в українській музиці другої половини XX століття. К., 2004. 120 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 10. Сюта Б. Проблеми формотворення та драматургії у мистецьких творах українських і польських авторів 1970-80-х р.р. (на матеріалі музичної творчості) // Слов'янський світ. Щорічник. Вип.2. К., 1998. С.198-215. | uk_UK |
dc.relation.references | 11. Холопова В. Формы музыкальных произведений. Учебное пособие. СПб., 1999. 367 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 12. Шип С. Музыкальная речь и язык музыки. Одесса, 2001. | uk_UK |
dc.relation.references | 13. Шип С. Музыкальный язык в пространстве культуры // Музика у просторі культури Науковий вісник НМАУ. Вип. 33. К., 2004. С. 25-37. | uk_UK |
dc.relation.references | 14. Горюхіна Н. Еволюція періоду. К., 1975. 95 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 15. Задерацкий В. Музыкальная форма. Вып.2. М., 2008. 528 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 16. Коханик І. До проблеми музичного стилю в сучасному теоретичному музикознавстві // Теоретичні та практичні питання культурології: українське музикознавство на зламі століть. Вип.9. М., 2002. С. 70-82. | uk_UK |
dc.relation.references | 17. Мазель Л. Строение музыкальных произведений. М., 1986. 527 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 18. Мазель Л. Вопросы анализа музыки. Изд. 2-е, доп. М., 1991. 376 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 19. Назайкинский Е. Стиль и жанр в музыке. М., 2003. 248 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 20. Побережна Г.І. Діалектика особистості і стилю: Автореф. Дис. … д-ра мист.: 17.00.03. К., 1999. 32 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 21. Сокол О. Стилістика музичного мовлення та термінологічні ремарки: Автореф. Дис. … д-ра мистецтвознавства: 17.00.03. / Національна музична академія України ім. П.І.Чайковського. К., 1996. 27 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 22. Способин И. Музыкальная форма. М., 1984. 400 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 23. Сюта Б. Музична творчість 1970-1990-х років: параметри художньої цілісності. К., 2006. 256 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 24. Цуккерман В. Рондо в его историческом развитии. Ч.2. М., 1990. 128 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 25. Шип С. Музична форма від звуку до стилю: навчальний посібник. К., 1998. 368 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 26. Шип С. Знакова функція та мовна організація музичного мовлення: автореф. Дис…д-ра мистецтвознавства: 17.00.03 / Національна музична академія України ім. П.І.Чайковського. К., 2002. 42 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 27. Якубяк Я. Аналіз музичних творів (Музичні форми): підручник. Ч.1. Тернопіль, 1999. 208 с. | uk_UK |
dc.subject.udc | 78.08:378.091.26 (072) | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
shurdak_testy.pdf | 324,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.