Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20767
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Охманюк, Віталій Федорович | - |
dc.contributor.author | Коменда, Ольга Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-22T08:25:59Z | - |
dc.date.available | 2022-09-22T08:25:59Z | - |
dc.date.issued | 2020-06-11 | - |
dc.date.submitted | 2020-04-17 | - |
dc.identifier.citation | Охманюк В. Ф., Коменда О. І. Особливості інтерпретацій прелюдії і фуги d-moll № 6 з дтк (2 том) Й. С. Баха сучасними баяністами / Актуальнi питання гуманiтарних наук. 2020, Вип 30, том 4, C. 321-326 | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20767 | - |
dc.description.abstract | В педагогічній роботі проблема розкриття сенсу музики Й. С. Баха важлива особливо. По відношенню до прелюдій і фуг «Добре темперованого клавіру» накопичено великий педагогічний досвід і склалися усталені виконавські традиції, внутрішня суть цієї музики буває закрита від виконавців. Метою статті постає завдання з’ясувати проблеми, особливості виконання та зробити порівняльний аналіз інтерпретацій прелюдії і фуги d-moll № 6 з 2 тому «Добре темперованого клавіру» Й. С. Баха сучасними баяністами. Мeтoдологія роботи полягає у застосуванні таких методів, як: aнaліз літeрaтурних джeрeл, узaгaльнюючий, icтoрикo-культурoлoгiчний, aбстрaгуючий, синтeз, cиcтeмний, творчо-діяльнісний, пoрівняльний, хрoнoлoгiчний та типoлoгiчний. Наукова новизна полягає у тому, щоб окреслити домінуючі тенденції у дискурсі художньо-естетичних орієнтацій сучасних баяністів. Провести дослідження, які виконавські виражальні засоби та форми потрібно використовувати баяністам, щоб передати образно-значеннєвого змісту при виконанні Прелюдії і фуги d-moll № 6 з «Добре темперованого клавіру» (2 том) Й. С. Баха. Також окреслити xaрaктeрні риси інтерпретацій Прелюдії і фуги у баянному виконавстві. Як висновок у статті відзначається, що спеціального новаційного акценту чи альтернативної пропозиції з боку баянно-виконавського тлумачення циклу d-moll не можна зауважити. Але можна констатувати деякі показові моменти, що окреслюють домінуючі тенденції у дискурсі художньо-естетичних орієнтацій сучасних баяністів. Це виконання аналізованого твору (знакового не лише для Прелюдії і фуги d-moll № 6 (2 том), а й для музичного стилю Й.С. Баха у всій його парадигмальній цілості) у порівнянні з інтерпретаційними домінантами уславлених піаністів минулих десятиліть не програє у цілому в змістовій частині інтерпретаційного рішення, а в компетентному фаховому підході до проблем інтерпретації барокової стилістики виразно резонує з їх виконавськими рішеннями. | uk_UK |
dc.format.extent | 321-326 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.subject | Бахівська музика | uk_UK |
dc.subject | баянне виконавство | uk_UK |
dc.subject | поліфонія | uk_UK |
dc.subject | музична інтерпретація | uk_UK |
dc.subject | добре темперований клавір | uk_UK |
dc.subject | бароко | uk_UK |
dc.title | Особливості інтерпретацій прелюдії і фуги d-moll № 6 з дтк (2 том) Й. С. Баха сучасними баяністами | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.24919/2308-4863.4/30.212629 | - |
dc.citation.journalTitle | Актуальні питання гуманітарних наук | - |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0001-9762-4968 | - |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-7659-690X | - |
dc.subject.udc | 780.647.2:781.6+78.071.1.07(430)(092) | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Okhmaniuk_Komenda.pdf | 383,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.