Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20695
Назва: | Рисунок, як основа в живописі та скульптурі |
Автори: | Прокопович, Тетяна Анатоліївна |
Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Бібліографічний опис: | Прокопович Т. А. Рисунок, як основа в живописі та скульптурі. Актуальні проблеми розвитку українського мистецтва: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції. Луцьк: ВНУ імені Лесі Українки, 2020. С. 86–89. |
Конференція/захід: | Актуальні проблеми розвитку українського мистецтва: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти |
Дата публікації: | 2020 |
Дата подання: | 2020 |
Дата внесення: | 1-вер-2022 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
УДК: | 75.034-035.675.2 |
Теми: | живопис рисунок скульптура |
Діапазон сторінок: | 86–89 |
Короткий огляд (реферат): | Не зважаючи на те, що рисунок є самостійною ланкою в мистецтві, він має фундаментальне значення в живописі, скульптурі, декоративному мистецтві і графіці. Це незамінне підґрунтя у будь якому живописному, графічному чи в скульптурному зображенні, так як саме через рисунок, художник вивчає об’єкт, чи втілює свій перший задум. Рисунок – це найперший і найпростіший засіб аналізу форм і конструкцій об’єктів, передачі зображення у образотворчому мистецтві. У пластичному мистецтві рисунок – це початкова стадія роботи, як визначає обриси форми, об’єму, розміщення в просторі. Рисунок у скульптурі – це поєднання лінійних і пластичних елементів з подальшим втілення їх у пластичну форму. |
Опис: | В сучасному світі зображувальне мистецтво досягло дуже високого рівня розвитку, тому для професійного виконання поставлених задач, необхідно мати розуміння предметного простору і наповнення його тривимірними об’єктами. Такий предметний простір найкраще формується через попередній рисунок, а в подальшому, для живопису і скульптури, наповнюється тоном, кольором і пластичною формою |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20695 |
Тип вмісту: | Conference Abstract |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
risunok.pdf | 292,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.