Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20678
Назва: | Технологічні особливості матеріалів: живопис, реставрація. |
Автори: | Берлач, Олександр Павлович Галькун, Тетяна Дмитрівна |
Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Бібліографічний опис: | Олександр Берлач, Тетяна Галькун. Технологічні особливості матеріалів: живопис, реставрація. Методичні рекомендації для студентів спеціальності 023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація». – Луцьк: Волинська обласна друкарня, 2022. - 30 с. |
Дата публікації: | 2022 |
Дата внесення: | 30-сер-2022 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Країна (код): | UA |
УДК: | 75. 051 (07) |
Теми: | живопис технології матеріали реставрація |
Короткий огляд (реферат): | Методичні рекомендації спрямовані на поглиблене вивчення технік станкового живопису з частковим аналізом реставраційних процесів. Автори надають практичні рекомендації по застосуванню художніх інструментів та матеріалів в малярстві та знайомлять з використанням технічних прийомів роботи з ними. Адресовано для студентів для студентів спеціальності 023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20678 |
Перелік літератури: | 1. Берлач О. П. Основи технологій і техніки станкового живопису: методичні вказівки до спецкурсу для студентів заочної форми навчання спеціальності «образотворче та декоративно-прикладне мистецтво» освітньо-кваліфікаційного рівня « Бакалавр». - Луцьк .: «Твердиня», 2011. – 142 с. 2. Берлач О. П. “Малярські техніки, методи і прийоми в станковому живописі”. Методичні рекомендації для студентів спеціальності 6.020200 “Образотворче мистецтво”. Луцьк, 2011. 68 с. 3. Берлач О. П. Засоби зображення предметів в перспективі: методичні рекомендації до виконання завдань самостійної роботи з курсу «Перспектива в образотворчому мистецтві». Луцьк, 2017. 12с. 4. Берлач О. П., Чихурський А.С. Акварель в станковому живописі. Методичні рекомендації для студентів художньо-педагогічних спеціальностей. Луцьк: Твердиня, 2017. 26 с. 5. Берлач О. П., Галькун Т.Д. “Малярські техніки, методи і прийоми в станковому живопису”. Методичні рекомендації для студентів спеціальності 023 “Образотворче мистецтво”. Вид. друге, перероблене. – Луцьк, Твердиня, 2017. - 68 с. 6. Види пейзажного живопису. URL: http://www.startpedahohika.com 7. Жерджицький В.Є. Живопись. Техника и технология. – Х., 2006. С. 6-34. 8. Жерджицький В.Є. Технология, способы и приемы в создании произведений станковой живописи. Вісник Харківського художньо-промислового інституту №3 – Х., 2000. С. 99-107. 9. Жерджицький В.Є. Ахроматичні і хроматичні кольори. Вісник харківської академії дизайну і мистецтва. – Х., 2005. С. 56-63. 10. Кириченко М. А., Кириченко І.М. «Основи образотворчої грамоти». Київ: «Вища школа» - 2001. С.4-231. 11. Методи в техніці олійного живопису. URL: https://lektsii.org/6-51269.html 12. 25 порад з олійного живопису для новачків. URL: https://struchaieva.art/uk/blog/25-sovetov-po-maslyanoj-zhivopisi-dlya-novichkov |
Тип вмісту: | Methodical recommendations |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
berlach_halkun.pdf | 1,12 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.