Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18869
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоменда, Ольга Іванівна-
dc.date.accessioned2021-02-08T10:32:07Z-
dc.date.available2021-02-08T10:32:07Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКоменда О. Екстенсивні та інтенсивні прояви діяльнісного універсалізму творчої особистості: ренесанс, бароко, класицизм. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: музичне мистецтво. 2020. №3(2). С. 118–131. DOI: https://doi.org/10.31866/2616-7581.3.2.2020.219157uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18869-
dc.description.abstractЗапропоноване дослідження присвячене феномену універсальної творчої особистості, розглянутому в аспекті діяльнісного універсалізму. Мета дослідження – визначити й схарактеризувати особливості діяльнісного універсалізму творчої особистості в музичній культурі Ренесансу, Бароко та Класицизму. Методологія дослідження – авторський діяльнісно-структурний метод, що поєднує низку психологічних та мистецтвознавчих підходів до вивчення універсальної творчої особистості. Наукова новизна дослідження полягає у розробці та апробації теорії діяльнісного універсалізму творчої особистості. Висновки. У дослідженні простежено основні тенденції діяльнісного універсалізму особистості в ряді культур європейської традиції, доведено, що кумулятивний тип творчого універсалізму пов’язаний з типом музиканта-майстра, а синтетичноінтегративний – з типом музиканта-творця; з’ясовано сутність феномена універсальної творчої особистості Нового Часу; виявлено переламну функцію опери у становленні універсалізму особистості Нового Часу та роль Ж. Ф. Рамо як прототипа класичного універсала. Уточнено: зміст поняття універсальної творчої особистості; роль провідної та допоміжної діяльності у визначенні типу універсальної творчої особистості, а також роль універсальної творчої особистості і типів діяльнісного універсалізму в музичноісторичному процесі. Загальне теоретичне значення роботи зумовлено розробкою структурно-типологічного, функціонального та індивідуального аспектів феномена діяльнісного універсалізму; застосуванням інтердисциплінарного підходу до осмислення універсальної творчої особистості. Доведено, що формування універсальної особистості у ХV–XVI століттях відзначене тенденціями екстенсивної полідіяльнісності та структурної невпорядкованості, уXVII–XVIIIстоліттях – інтенсифікації та тяжіння до монодіяльнісності, і увесь цей час – домінування виконавства.uk_UK
dc.format.extent118–131-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКНУКІМuk_UK
dc.subjectуніверсальна творча особистістьuk_UK
dc.subjectпровідна та допоміжна діяльністьuk_UK
dc.subjectструктура діяльнісного універсалізмуuk_UK
dc.subjectкумулятивний тип діяльнісного універсалізмуuk_UK
dc.subjectсистемно-інтегративний тип діяльнісного універсалізмуuk_UK
dc.titleЕкстенсивні та інтенсивні прояви діяльнісного універсалізму творчої особистості: ренесанс, бароко, класицизмuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31866/2616-7581.3.2.2020.219157-
dc.citation.issue3(2)-
dc.citation.journalTitleВісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Музичне мистецтво-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameКиївuk_UK
dc.subject.udc78.07:141.132]:78.034/.035.2uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
eksestyvni.pdf249,11 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.