Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18552
Назва: | Стильові маски “Царя Едіпа” І. Стравінського як один із прийомів драматургії театру показу |
Автори: | Коменда, Ольга Іванівна |
Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Бібліографічний опис: | Коменда О. Стильові маски “Царя Едіпа” І. Стравінського як один із прийомів драматургії театру показу. Стравінський та Україна. Тези Міжнародної науково-теоретичної конференції. 15-17 червня 2007 р., Луцьк: РВВ “Вежа” ВДУ імені Лесі Українки. С. 66-69. |
Конференція/захід: | Стравінський та Україна |
Дата публікації: | 2007 |
Дата внесення: | 5-січ-2021 |
Видавництво: | ВДУ імені Лесі Українки |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | Луцьк |
Теми: | стильові маски драматургія театр показу ефект іронії |
Діапазон сторінок: | 66-69 |
Короткий огляд (реферат): | "Цар Едіп" І. Стравінського - яскраве втілення естетичних засад і драматургічних принципів епічного театру показу. Головний прийом музичного театру показу І. Стравінського (інтерполяція засад у сферу музичного театру) - стильова маска (існує у двох варіантах: одинарна/проста, подвійна/маска-мікст. "Цар Едіп" І. Стравінського засвідчив поворот композитора від романської музики ("Пульчинелла", "Поцілунок феї", "Персефона") до німецької. Підтвердивши тісний зв"язок композитора з німецькою традицією, цей твір продемонстрував собою ознаки "відростку від стебла". Вони - в іронії, брехтівському очуженні, перекладеному на музичну мову І. Стравінським. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18552 |
Тип вмісту: | Conference Abstract |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
edip.pdf | 1,48 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.