Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18429
Назва: М. Рославець і А. Шенберґ: спроба фенотипологічних паралелей в ракурсі художньо-естетичних передумов становлення серійності
Автори: Коменда, Ольга Іванівна
Бібліографічний опис: Коменда О. І. М. Рославець і А. Шенберґ: спроба фенотипологічних паралелей в ракурсі художньо-естетичних передумов становлення серійності . Київське музикознавство. 2002. Вип.8. С.80–90.
Дата публікації: 2002
Дата внесення: 6-гру-2020
Видавництво: Київське державне вище музичне училище ім. Р. М. Глієра
Теми: художньо-естетичні принципи
М. Рославець
А. Шенберг
серійність
новаторство
музично-теоретичні дослідження
ліризм
просвітницька діяльність
Короткий огляд (реферат): Авторка аналізує спільні естетичні та практичні ознаки і властивості, спостережені між творчістю та особистостями М.Рославця і А.Шенберга. Серед таких - оперування дванадцятитоновим звукорядом (серія, синтетакорд), багатогранність творчого обдарування (захоплення в юності скрипковим виконавством і живописом, винайдення власних музично-теоретичних систем), елітаризм творчості (розрахунок на слухача-експерта), відбрунькування від ідей пізнього романтизму (символізму Р.Вагнера, О.Скрябіна), інтелектуальний ліризм висловлювання, активна просвітницька діяльність та інші
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18429
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shenbern.pdf1,42 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.