Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17806
Назва: Світська естетика історико-побутового й класичного танців від Ренесансу до Романтизму
Автори: Захарчук, Наталія
Косаковська, Леся
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 15-чер-2020
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: історико-побутовий танець
класичний танець
бал
естетика танцю
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано історико-еволюційні засади становлення західноєвропейської світської танцювальної культури. Визначено тлумачення понять «історико-побутового», «бального», «соціального» та «класичного» танців. Висвітлено основні етапи виникнення, бальних танців, композиційні будови яких сягають XVI– XIX століть. Висунуто аргументи про те, що методичні прийоми викладання класичного танцю ґрунтуються на системі знань про культуру Європейського Середньовіччя, Італійського Відродження, а також Французького Просвітництва. Розглянуто місце і роль праць перших учителів танцювального мистецтва, які на чолі з Луї Бошаном започаткували сучасну теорію танцю. Приділено увагу реформатору балетного театру XVIII століття Жану Жоржу Новеру, виразнику ідей просвітників в хореографії. Зазначено, що завдяки побутовому бальному танцю, хореографія збагатилася новими, складними рухами й стрибками, а менует і гавот посприяли становленню хореографічної освіти, оскільки їх рухи, пози та композиційні побудови є лексичними елементами й виражальними засобами сучасного класичного танцю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17806
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філософські науки", 2019, №12 (396)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zakharchuk_kosakovska.pdf479,91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.