Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17697
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПригода, Таміла-
dc.contributor.authorДонець, Іван-
dc.date2018-
dc.date.accessioned2020-05-14T17:18:22Z-
dc.date.available2020-05-14T17:18:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 1.130.2. 39 (78.01)-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17697-
dc.description.abstractСтаттю присвячено культурологічній характеристиці сучасного міського музичного контексту і контенту. Розглянуто еволюцію становлення урбаністичних музичних напрямків від авангарду початку ХХ століття, появи і розвитку джазу, року і поп-індустрії до сучасних полістилістичних музично-урбаністичних явищ. Піднімається проблема самоідентифікації людини через музично-урбаністичну атмосферу сучасного мегаполісу з хаотичною сумішшю її унікальних та уніфікованих форм вияву. Увагу звернено на урбаністично-креативні тенденції містовпорядкування, їхні конструктивні і негативні характеристики, перспективи віддалених наслідків. Проаналізовано авангардні тенденції у модерній музичній культурі («музика машин», «музика міста», урбан контемпорарі)uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.relation.ispartofseriesФілософські науки;№ 10 (383)-
dc.subjectмістоuk_UK
dc.subjectмузикаuk_UK
dc.subjectмодернізмuk_UK
dc.subjectавангардuk_UK
dc.subjectджазuk_UK
dc.subjectкреативuk_UK
dc.subjectсамореалізаціяuk_UK
dc.titleМузичний урбанізм: креативна тотожність людини і місцяuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філософські науки", 2018, №10 (383)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pryhoda donets.pdf227,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.