Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17696
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Захарчук, Наталія | - |
dc.date | 2018 | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-14T17:08:06Z | - |
dc.date.available | 2020-05-14T17:08:06Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.other | УДК 793. 3 | - |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17696 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовано історико-еестетичні аспекти становлення пози в класичному танці. Висвітлено естетичний характер та основні етапи виникнення статичних й динамічних поз, композиційні будови яких сягають бальних танців XVI – XVIII століть. Висунуто аргументи про те, що методичні прийоми викладання танцю ґрунтувалися на рухах, стрибках й позах менуету та гавоту, які й до сьогодні є незамінними в лексиці класичного танцю. У кінці XVIII століття відбувся великий перелом у естетиці побутового і театрального танців водночас. У побутовій хореографії на заміну менуету і гавоту з’явилися нові танцювальні форми, у театральному танці відбулися зміни в костюмі, завдяки чому ускладнилася техніка танцю. Досліджено, що на початку XIX століття не існувало певної систематизації поз, однак, їх число сягало п’ятдесяти семи одиниць. Розглянуто складники просторового малюнку пози, а саме: положення голови, рук, корпусу й ніг; образно-емоційний зміст та цілісну скульптурну пластику пози як лексичної одиниці танцю. Зазначено, що у будь-яких позах класичного танцю велике значення мають повороти і нахили голови, а погляд повніше передає внутрішній стан втілюваного образу; специфічних пластичних особливостей надає кожній позі тулуб. Позиції та розташування ніг у позах класичного танцю мають чи не найголовніше значення. Зазначено, що особливої пластичної довершеності кожній позі надає виворотність та технічно правильно вихована стопа. Викладено теоретичні засади щодо синтезу емоційності та фізично-пластичної взаємодії верхнього й нижнього поясів тіла танцюриста, які поєднуються з метою цілісності скульптурно- композиційної будови пози. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | Філософські науки;№ 10 (383) | - |
dc.subject | класичний танець | uk_UK |
dc.subject | естетично-пластичний зміст | uk_UK |
dc.subject | поза | uk_UK |
dc.subject | образ | uk_UK |
dc.title | Естетично-пластичний зміст пози у класичному танці | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Серія "Філософські науки", 2018, №10 (383) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
zakharchuk.pdf | 248,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.