Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16600
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДраганчук-Кашаюк, Вікторія Миколаївна-
dc.contributor.authorDrahanchuk-Kashaiuk, Viktoriia M.-
dc.date.accessioned2019-12-16T09:21:11Z-
dc.date.available2019-12-16T09:21:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДраганчук-Кашаюк В. Музична франкіана як відображення національно-архетипного мислення. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку: науковий збірник. Напрям : мистецтвознавство. Рівне : РДГУ, 2018. Вип. 28. С. 103–108.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 78.041/.049;784.5-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16600-
dc.description.abstractРозглянуто камерно-вокальну і хорову франкіану крізь призму втілення національної ментальності. Виокремлено дві сфери, основані на воле- та кордо- кодах національного архетипного мислення. Перша, інспірована духом боротьби і прагненням свободи, витворила архетип Революціонера-Каменяра («Вічний революціонер» М. Лисенка і С. Людкевича, «Vivere memento!» І. Карабиця та ін.). Друга, зумовлена Франковою «почуттєвої етикою», перегукується з архетипом Філософа-лірика (солоспіви про кохання та ін.). Поєднання вказаних сфер складає музично-поетичну концепцію цілісного українського ментального архетипу («Весна» М. Скорика, «Благодатна пора наступає» В. Камінського та ін.). The chamber-vocal and choral Frankiana is considered through the prism of the national mentality embodiment. Two areas are distinguished, based on the will- and cordo- codes of national archetype thinking. The first, inspired by the spirit of struggle and the aspirations of freedom, created the Revolutionary-Kamenyar archetype (“The eternal revolutionary” by M. Lysenko and S. Liudkevych, “Vivere memento!” by I. Karabyts, etc.). The second, due to Franco’s “sensual ethics”, is echoed with the Philosopher-lyric archetype (solosinging about love, etc.). The combination of these spheres is a musical and poetic concept of the holistic Ukrainian mental archetype (“Spring” by M. Skoryk, “The Blessed Time Comes” by V. Kaminskyi, etc.).uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherРівненський державний гуманітарний університетuk_UK
dc.subjectмузична франкіанаuk_UK
dc.subjectукраїнська музикаuk_UK
dc.subjectкамерно-вокальна і хорова творчістьuk_UK
dc.subjectархетипuk_UK
dc.subjectментальністьuk_UK
dc.subjectmusical Frankianauk_UK
dc.subjectUkrainian musicuk_UK
dc.subjectchamber vocal and choral worksuk_UK
dc.subjectarchetypeuk_UK
dc.subjectmentalityuk_UK
dc.titleМузична франкіана як відображення національно-архетипного мисленняuk_UK
dc.title.alternativeThe musical Frankiana as an express of national archetypic thinkinguk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
титул.pdfобкладинка журналу134,51 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Kashaiuk_doctor_19.pdfосновний файл278,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
зміст.pdfзміст журналу157,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.