Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16486
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯблонська, Ольга-
dc.contributor.authorYablonska, Olha-
dc.date.accessioned2019-10-28T21:05:46Z-
dc.date.available2019-10-28T21:05:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЯблонська О. Творчість Лесі Українки в літературознавчій концепції Д. Козія // Леся Українка в діаспорному літературознавстві. Німецько- українські зв’язки. Збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної наукової конференції в Мюнхені (3.04.2019 – 7.04.2019) / укл. і заг. ред.: Д.Блохин, М. Моклиця. Т. ХІ. Осадца Ю.В. Мюнхен-Тернопіль, 2019. С. 252-263.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 821.161.2(71)’06.09:821.161.2’05-1/9.09Українка-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16486-
dc.description.abstractУ статті на матеріалі публікацій Д. Козія, присвячених творчості Лесі Українки, проаналізована літературознавча концепція дослідника. Доведено, що мета науковця – відтворити основи творчої лабораторії письменниці, особливості світогляду, виокремити наскрізні теми, мотиви, образи. Закцентовано, що синтетичний погляд дослідника забезпечується залученням студій із філософії та психології. Окремі статті Д. Козія присвячені аналізу різновидів та специфіки ідейно-художньої реалізації трагічної провини в драматичних текстах письменниці, обґрунтуванню концепції Кассандри як трагічної пророчиці, дослідженню вагомості образу Мавки, висвітленню особливостей класичних образів Музи, Прометея, Ніобеї та Іфігенії. Про рівень науковця свідчать залучення теорії Ю. Кляйнера про різновиди форми трагізму, платонівської концепції Ероса, зіставлення з текстами св. Августина, А. Данте, Й.В. Ґете, Х.Ф. Геббеля. Ключові слова: діаспорне літературознавство, драма, категорія трагічного, концепція образу, символіка, класичні образи. In the article, based on the material of D. Koziy’s publications devoted to the works of Lesya Ukrainka, the literary concept of the researcher is analyzed. It is proved that the aim of the scientist is to recreate the foundations of the writer’s creative laboratory, the peculiarities of the worldview, to distinguish cross-cutting themes, motives, images. It is emphasized that the synthetic view of the researcher is ensured by the involvement of studios in philosophy and psychology. Separate articles by D. Koziy are devoted to the analysis of the varieties and specifics of the ideological and artistic realization of tragic fault in the dramatic texts of the writer, the justification of the concept of Cassandra as a tragic prophetess, the study of the importance of the image of Mavka, the clarification of the peculiarities of the classical images of the Muses, Prometheus, Niobium and Iphigenia. The level of the scientist is evidenced by the involvement of Y. Kleiner’s theory of the forms of tragedy, the Plato conception of Eros, and the comparison with the texts of St. Augustine, A. Dante, J.V. Goethe, H.F. Hebbell.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНімецько-Українське Наукове Об’єднання ім. проф. Юрія Бойка-Блохина, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectдіаспорне літературознавствоuk_UK
dc.subjectдрамаuk_UK
dc.subjectкатегорія трагічногоuk_UK
dc.subjectконцепція образуuk_UK
dc.subjectсимволікаuk_UK
dc.subjectкласичні образиuk_UK
dc.subjectdiaspora literary studiesuk_UK
dc.subjectdramauk_UK
dc.subjectcategory of tragicuk_UK
dc.subjectconcept of imageuk_UK
dc.subjectsymbolismuk_UK
dc.subjectclassical imagesuk_UK
dc.titleТворчість Лесі Українки в літературознавчій концепції Д. Козіяuk_UK
dc.title.alternativeTHE WORK OF LESIA UKRAINKA IN THE D. KOZIY’S LITERATURE REPORTING CONCEPTuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Леся Українка в діаспорному літературознавстві. Німецько-українські зв’язки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яблонська 252-263.PDF542,87 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.