Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15414
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАкулова, Надія Юріївна-
dc.contributor.authorAkulova, Nadiia-
dc.date.accessioned2018-12-21T15:28:07Z-
dc.date.available2018-12-21T15:28:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationАкулова Н. Відлуння Сезанна у прозі Д. Г. Лоуренса 1920-х років // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія «Філологічні науки. Літературознавство». – 2017. – № 11-12 (360-361). – С. 161-165 .uk_UK
dc.identifier.otherУДК 821.111-3Лоуренс+75(44)[Сезанн]«192»-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15414-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу особливостей впливу живопису Сезанна на зрілу прозу Д. Г. Лоуренса. Із цією метою простежено зв’язок революційного новаторства французького митця з художньою концепцією британського письменника, яку відображено в його критичних есеях та прозі 1920-х років. З’ясовано, що форми присутності сезаннівської естетики в наративному просторі новел, повістей та романів Д. Г. Лоуренса вказаного періоду різноманітні: від прецедентних номінацій до непрямих екфраз і формальних принципів образотворення. Доведено, що їх функція здебільшого – генерування смислу в творах: з творчістю Сезанна письменника пов’язує ідея інтуїтивної свідомості, яка долає усталені ментально-візуальні кліше й дозволяє осягнути істинну реальність в усій її перманентній плинності та повноті. Крізь таку призматику розглянуто творче осмислення Д. Г. Лоуренсом проблем фотографічного бачення, тотальної візуалізації та страху «прокреативного» тіла.The article is devoted to the analysis of the specific features of the influence that Cezanne’s painting made on D. H. Lawrence’s mature prose. To that effect, the connection between the revolutionary innovation of the French artist and the artistic concept of the British writer, which is reflected in his critical essays and prose of the 1920s, is traced. It was found out that the forms of the presence of Cezanne’s aesthetics in the narrative space of D. H. Lawrence’s stories, novelettes and novels of the specified period are diverse: from precedent nominations to indirect ekphrases and formal principles of the visual image creating. It is proved that their function is, for the most part, to generate meaning in the creative works: the writer is linked to the work of Cezanne by the idea of the intuitive consciousness that overcomes the established mental-visual clichés and enables anyone to grasp the true reality in all its permanent fluidity and completeness. Through such a prism, D. H. Lawrence’s creative understanding of the problems of photographic vision, total visualization and the fear of the “procreative” body is considered.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпейзажuk_UK
dc.subjectнатюрмортuk_UK
dc.subjectпоетика візуальностіuk_UK
dc.subjectекфразаuk_UK
dc.subjectоптичні клішеuk_UK
dc.subjectінтуїтивна свідомістьuk_UK
dc.subjectстрах «тіла»uk_UK
dc.subjectlandscapeuk_UK
dc.subjectstill lifeuk_UK
dc.subjectpoetics of visualityuk_UK
dc.subjectekphrasisuk_UK
dc.subjectoptical clichésuk_UK
dc.subjectintuitive consciousnessuk_UK
dc.subjectfear of “body”uk_UK
dc.titleВідлуння Сезанна у прозі Д. Г. Лоуренса 1920-х роківuk_UK
dc.title.alternativeThe Echoing of Cezanne in D. H. Lawrence’s Prose of the 1920suk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2017, № 11-12 (360-361)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdf586,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.