Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14672
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Капітоненко, Олександра | - |
dc.contributor.author | Kapitonenko, Olexandra | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-05T11:39:02Z | - |
dc.date.available | 2018-10-05T11:39:02Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.issn | 1729-360Х | - |
dc.identifier.other | УДК 101.1 | - |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14672 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено особливому аналізу моди авангарду як синтезу мистецтв у контексті пострадянського простору і визначенню її формотворчого потенціалу. Мода в її інституалізованих формах – це вже мода, яка стає реальністю мистецького, а також естетичного синтезу. Група митців «Прозодяг» була складним паліативом авангардного мистецтва та утопічної виробничої ідеологеми побудови індустріалізованого соціуму. Її сутність формувалася в рамках лабораторного експерименту, що знаходив свої форми інституалізації як науковий простір і був пов’язаний з Московським інститутом художньої культури – ІНХУК. В ІНХУК входили такі конструктивісти, як Олексій Ган, Олександр Родченко, Варвара Степанова, абстракціоніст Василь Кандин¬ський, кубофутирист Володимир Татлін та ін.The Aesthetic Utopia of the Group «Production Clothing» as a Synthesis of Arts: the Formation of the First Institution of Fashion Design. Fashion in institutionalized forms – it’s already fashion that becomes artistic and also aesthetic synthesis reality. The essence of a group «Production clothing» that which was difficult palliative avant-garde art and the production of utopian ideologies of construction of industrialized society. It was formed as the part of a laboratory experiment that found new form as the institutionalization of scientific space and was associated with the Moscow Institute of Artistic Culture – IAC. Such сonstructivists as Alexei Gan, Alexander Rodchenko, Varvara Stepanova, abstract artist Wassily Kandinsky, Vladimir Tatlin cubofuturists included in this institute. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | мода | uk_UK |
dc.subject | прозодяг | uk_UK |
dc.subject | авангард | uk_UK |
dc.subject | дизайн одягу | uk_UK |
dc.subject | утопія | uk_UK |
dc.subject | експеримент | uk_UK |
dc.subject | fashion | uk_UK |
dc.subject | production clothing | uk_UK |
dc.subject | advance guard | uk_UK |
dc.subject | design of clothes | uk_UK |
dc.subject | utopia | uk_UK |
dc.subject | experiment | uk_UK |
dc.title | Естетична утопія групи «Прозодяг» як синтез мистецтв: формування перших інституцій із дизайну одягу | uk_UK |
dc.title.alternative | The Aesthetic Utopia of the Group «Production Clothing» as a Synthesis of Arts: the Formation of the First Institution of Fashion Design | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Серія "Філософські науки", 2016, № 9 (334) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Капітоненко Олександра.doc | 81 kB | Microsoft Word | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.