Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14489
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКосаковська, Леся Петрівна-
dc.contributor.authorKosakovska, Lesia P.-
dc.date.accessioned2018-07-27T10:06:22Z-
dc.date.available2018-07-27T10:06:22Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКосаковська Л. П. "Петрушка" Фокіна-Стравінського-Бенуа – три рівні прояву художніх новацій першого десятиліття ХХ століття / Л. П. Косаковська // Культура і сучасність. - 2013. - № 2. - С. 108-114uk_UK
dc.identifier.otherУДК [792.82+792.023+78.071.1 (092) ]"190/191"-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14489-
dc.description.abstractУ статті досліджено сутність художніх особливостей класичного танцю та культурного середовища початку XX століття. На прикладі створення балету "Петрушка" зроблено узагальнюючі висновки про органічну єдність хореографії М. Фокіна, музики І. Стравінського і театрального живопису О. Бенуа як складових новаторського балетного спектаклю. The article examines Russian choreography of early twentieth century. Defined regularities and results of creativity search of essence of artistic features and significant tools of classical dance in the context of the cultural environment of that period on the example of ballet "Petrushka" by Fokine - Stravinsky - Benois. M. Fokine justly believed that ballet "Petrushka" can be described as a dramatic piece of music of Stravinsky, which occupies an exceptional position among new music. Music for "Petrushka" was the first herald of a "new life". And Stravinsky didn't stop create, because he started think differently. He gave up on admiring people's poetic fantasy, romance, poetic contemplation and imitation. Life, straggle, love, movement, games and dances become active force. Intensity and softness of expression perform forward to change mental architectonics. The revolution in Stravinsky's thinking manifested primarily in the fact that he didn't feet the form as completely self-sufficient scheme which pressure on the mind. On the contrary, music thought creates form.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНаціональна академія керівних кадрів культури і мистецтваuk_UK
dc.subjectбалетмейстерuk_UK
dc.subjectchoreographeruk_UK
dc.subjectкласичний танецьuk_UK
dc.subjectclassic danceuk_UK
dc.subjectRussian balletuk_UK
dc.subjectdance imageuk_UK
dc.subjectcomposeruk_UK
dc.subjectscoreuk_UK
dc.subjecttheatrical paintinguk_UK
dc.subjectdance theateruk_UK
dc.subjectросійський балетuk_UK
dc.subjectхореографічний образuk_UK
dc.subjectкомпозиторuk_UK
dc.subjectпартитураuk_UK
dc.subjectтеатральний живописuk_UK
dc.subjectхореографічний театрuk_UK
dc.title"Петрушка" Фокіна-Стравінського-Бенуа - три рівні прояву художніх новацій першого десятиліття ХХ століттяuk_UK
dc.title.alternative"Petrushka" by Stravinsky, Fokine, Benois - three levels of manifestation of artistic innovations of the first decade of the twentieth centuryuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Косаковська Л. П..pdf748,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.