Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13584
Назва: | Архітектурно-мистецькі засоби виразності у храмовому будівництві Волині XVII-XVIII століття: пластика в оздобленні споруд. |
Інші назви: | Architectural and artistic means of expression in temple construction Volyn XVII – XVIII century: plastic decoration of buildings |
Автори: | Лесик-Бондарук, Оксана Олександрівна Lesyk-Bondaruk, Oksana O. |
Бібліографічний опис: | Лесик-Бондарук О. (2017) Архітектурно-мистецькі засоби виразності у храмовому будівництві Волині XVII – XVIII століття: пластика в оздобленні споруд. ВІСНИК Львівської Національної Академії Мистецтв, 2017(31), 121–127. http://doi.org/10.5281/zenodo.573816 |
Дата публікації: | 2017 |
Дата внесення: | 29-січ-2018 |
Видавництво: | Львівська національна академія мистецтв |
DOI: | http://doi.org/10.5281/zenodo.573816 |
Теми: | дерев`яні та муровані храми різьблення скульптурна пластика іконостас wooden and brick temples carving sculptural plastic iconstand |
Короткий огляд (реферат): | В даній статті проведено дослідження архітектурно-мистецьких засобів виразності у храмовому будівництві Волині XVII-XVIII століття, а саме пластики в оздобленні споруд. Встановлено, що декоративне різьблення в оздобленні волинських дерев’яних храмів має глибоке коріння, а у XVII-XVIII століттях виділено три етапи його розвитку, які мають свої особливості у різній рельєфності зображення, поширенні різних мотивів та сюжетів різьблення, стилістичних відмінностях. Що стосується різьблення у мурованих храмах, то більшого розповсюдження воно набуває у костьолах, що було пов’язане насамперед з католицькою традицією надання більшої переваги скульптурному оздобленню. Тут простежується чітка стилістична прив’язаність до західноєвропейських тенденцій. This article investigates means of architecture and art expression in temple construction in Volyn in XVII-XVIII century, in particular buildings decoration plastic. It has been established that decorative carving in decoration of Volyn wooden temples has deep roots, and there are three stages of its development in XVII-XVIII centuries, which have their peculiarities in different image reliefs, various carving motifs and plots, stylistic differences. As for carving in brick temples, it is more widespread in roman churches, which is primarily related to catholic tradition to give more accent to sculptural finishing. One can clearly see stylistic ties to Western European tendencies. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13584 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
10 (1).pdf | 9,6 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.