Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13275
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крисюк, Ю. | - |
dc.contributor.author | Krysiuk, Yu. | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-10T08:15:13Z | - |
dc.date.available | 2017-10-10T08:15:13Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Крисюк Ю. Злочин і покарання в релігійній доктрині християнства / Ю. Крисюк // Історико-правовий часопис: журнал / упоряд. О. Крикунов. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2017. − № 1 (9). − С. 36-40 | uk_UK |
dc.identifier.other | УДК348.52/27-747:343 | - |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13275 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається відображення проблеми злочину та покарання в релігійній доктрині християнства та вплив релігійних норм на становлення й розвиток кримінального законодавства України, оскільки саме християнська релігія, будучи морально-нормативною системою, відіграла надважливу роль при формуванні і реалізації правових норм, в тому числі й кримінальних. The article considers the reflection of the issues of crime andpunishment in the religious doctrine of Christianity and religious norms impact on the formation and development of criminal law in Ukraine. The researchers ofthe Bible argue that this Holy Book, along with religious-philosophical and moral-ethical principles, naturally contains legal codes and other legal norms. The author singles out the principal norms among those that are crucial for the criminal and criminal-procedural legislation: the equality of people before the court, the presence of witnesses in court while hearing a criminal case, the duty of all participants of process to give truthful testimony and many others. With regard to the specific groups of crimes the researchers acknowledge that even the Pentateuch of Moses mentioned crimes against religion, against life and health, against the will of man, against morality, marriageand family, against property. This suggests that the Bible is the source of the current criminal law. The author draws the conclusion that knowledge of the legal provisions can not occur in isolation, without taking into account the conditions of historical development. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | злочин | uk_UK |
dc.subject | покарання | uk_UK |
dc.subject | християнство | uk_UK |
dc.subject | релігійна доктрина | uk_UK |
dc.subject | кримінальне законодавство | uk_UK |
dc.subject | crime | uk_UK |
dc.subject | punishment | uk_UK |
dc.subject | religious doctrine | uk_UK |
dc.subject | criminal responsibility | uk_UK |
dc.title | Злочин і покарання в релігійній доктрині християнства | uk_UK |
dc.title.alternative | Crime and Punishment in the Religious Doctrine of Christianity | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Історико-правовий часопис, 2017, № 1(9) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
8krysjuk.pdf | 132,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.