Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12881
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коменда, Ольга Іванівна | - |
dc.contributor.author | Komenda, Olha I. | - |
dc.date.accessioned | 2017-07-06T09:46:33Z | - |
dc.date.available | 2017-07-06T09:46:33Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.citation | Коменда О. І. Духовні теми і жанри в українській музиці кін. ХХ ст. – поч. ХХІ ст. / О. І. Коменда // Студії мистецтвознавчі. – Число 4 (16). Театр. Музика. Кіно. – К.: Вид-во ІМФЕ, 2006. – С. 51 – 55. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12881 | - |
dc.description.abstract | В українській духовній музиці межі ХХ-ХХІ ст. рівноправно представлені дві жанрові категорії: духовні жанри традиційної інтерпретації, „зорієнтовані” на збереження головних ознак і властивостей первинної жанрової моделі та духовні жанри нетрадиційної інтерпретації − ті, в основі яких лежить індивідуальне трактування закономірностей духовного жанру, представлених у вигляді поетичної програми чи рідко вживаного варіанту жанрового синтезу. Обидві зазначені жанрові категорії представлені масовими (Є.Станкович, В.Камінський), класичними (В.Сильвестров, О.Козаренко), а також фольклорними (Л.Дичко, Г.Гаврилець) жанровими інваріантами, переважна більшість яких, заснована на перегуку, взаємодії і навіть якісному синтезі (як, наприклад, у В.Сильвестрова і О.Козаренка) традицій західного і східного церковних обрядів. In ukrainian spiritual music on boundary of XX-XXI century were showed two categories of genres equality: spiritual genres of the traditional interpretation, which were oriented on the saving of main features and properties of the primary genre model and spiritual genres of non-traditional interpretation – genres, in the base of which is placed individual interpretation of the regularities of spiritual genre, which were shown like poetical program or rarely used variant of the genre synthesis. Both genre categories are presented with mass (E.Stankovych, V.Kaminsky), classical (V.Silvestrov, O.Kozarenko) and also with folklorical (L.Dychko, G.Gavrylets) genre invariants, majority of which is based on interconnection and even on quality synthesis (for instance, in works of V.Silvestrov and O.Kozarenko) of traditions of west and east church‘s rites. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології імені М.Т. Рильського | uk_UK |
dc.subject | духовна музика | uk_UK |
dc.subject | жанрова модель | uk_UK |
dc.subject | інтерпретація | uk_UK |
dc.subject | сучасні українські композитори | uk_UK |
dc.title | Духовні теми і жанри в українській музиці кін. ХХ ст. – поч. ХХІ ст. | uk_UK |
dc.title.alternative | Spiritual subjects and genres in ukrainian music in end of the XX century – start of the XXI century | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
duhovni.pdf | 1,03 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.