Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12827
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Охманюк, Віталій Федорович | - |
dc.contributor.author | Okhmaniuk, Vitalii F. | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-26T11:12:24Z | - |
dc.date.available | 2017-06-26T11:12:24Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Охманюк В. Ф. Основні засади методології сучасних етномузикознавчих досліджень (теорія пісенної парадигми і модусу мислення середовища С. Грици та ритмоструктурний метод М. Хая) / В. Ф. Охманюк // Парадигма пізнання: Гуманітарні питання. – 2015. – Вип. 1(4). – С. 113–121. | uk_UK |
dc.identifier.other | УДК 784.4(=161.2).072 | - |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12827 | - |
dc.description | Також вивчення семантичних аспектів теорії інтонації намічені у працяї З. Евальда, В. Єлатова, І. Земцовського, Ф. Рубцова | uk_UK |
dc.description.abstract | У даній статті здійснено спробу окреслити засади методології сучасних етномузикознавчих досліджень, зокрема - теорії пісенної парадигми і модусу мислення середовища й семіологічного аспектів етномузикознавиці Софії Грици та ритмоструктурного методу, до якого примикає методика структурно-виконавського аналізу Михайла Хая, що можуть використовуватися в процесі дослідження етнічної музики регіонів України. An attempt to outline principles of methodology of modern researches of ethnic musikology is carried out in this article, in particular are theories of song paradigm and modus of thinking of environment and semiologic aspects of ethnic musikologists Sofia Grytsa and ritmostruktural method methodology of structurally-carrying out analysis of Mykhajlo Haj joins to that can be used in the process of research of ethnic music of regions of Ukraine. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Центр міжнародного наукового співробітництва, видавництво "ТК Меганом " | uk_UK |
dc.subject | Художня лабораторія народного мистецтва | uk_UK |
dc.subject | Парадигма | uk_UK |
dc.subject | модус мислення | uk_UK |
dc.subject | семіологія | uk_UK |
dc.subject | методологія | uk_UK |
dc.subject | етномузикознавчі дослідження | uk_UK |
dc.subject | ритмоструктура | uk_UK |
dc.subject | семантика | uk_UK |
dc.subject | paradigm | uk_UK |
dc.subject | modus of thinking | uk_UK |
dc.subject | semiology | uk_UK |
dc.subject | methodology | uk_UK |
dc.subject | researches of ethnic musikology | uk_UK |
dc.subject | rhythmostruktural | uk_UK |
dc.subject | semantics | uk_UK |
dc.title | Основні засади методології сучасних етномузикознавчих досліджень (теорія пісенної парадигми і модусу мислення середовища С. Грици та ритмоструктурний метод М. Хая)) | uk_UK |
dc.title.alternative | Basic principles of methodology of modern researches of ethnic musikolgy (theory of song paradigm and modus of thinking of environment of S. Grytsa and ritmostruktural method of М. Haj) | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
396-1679-1-PB.pdf | 229,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.