Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12826
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевченко, Галина Дмитрівна-
dc.contributor.authorLevchenko, Galyna-
dc.date.accessioned2017-06-26T10:53:30Z-
dc.date.available2017-06-26T10:53:30Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛевченко Г. Мотив двійництва в прозі Івана Франка / Галина Левченко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія «Філологічні науки. Літературознавство» / редкол. : Колошук Н. Г. (головн. ред.) [та ін.]. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. – № 8 (333). – С. 82-89.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 821.161.2“18/19”.09І.Франко:159.963:159.964.2-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12826-
dc.description.abstractУ статті розглянуто типи образних структур, які художньо втілюють архетипний мотив двійництва в повістях Івана Франка. Виокремлено синтаксичні й семантичні типи формування означеного мотиву. Часте вдавання до образів двійників (змалювання образів-антиподів, бестіарних і пародійних двійників центральних персонажів творів, різні види семантичного подвоєння змодельованої у творах реальності за допомогою прийому сну, тропічних засобів та ін.) обґрунтовано окремими фактами біографії письменника, його приходом у літературу на хвилі зацікавлення романтизмом, науковими студіями актуальних тогочасних проблем у галузі психології та психіатрії (зокрема поняттями верхньої й нижньої свідомості, психологічної дисоціації, проекції), поєднанням культу пізнання з чуттєво-інтуїтивними осягненнями світу.The types of image structures that artistically implement the archetypical motive of duality in the narrations by Ivan Franko have been reviewed in the article. Syntactical and semantic types of forming the definite motive have been distinguished. Frequent usage of double images (description of images-antipodes, rouge and parody doubles of central characters, different types of semantic duality modeled in works of reality with the help of method of sleep, tropical methods and others) is justified by some facts from the writer`s biography, his emergence in literature in the period of interest to romanticism, scientific studios, actual for the problems of those days in the fields of psychology and psychiatry (in particular, the concepts of upper and lower consciousness, psychological dissociation, projection, combining the cult of cognition with sensitively-intuitive understanding of the world).uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмотивuk_UK
dc.subjectдвійництвоuk_UK
dc.subjectпроекціяuk_UK
dc.subjectвідображенняuk_UK
dc.subjectпаралелізмuk_UK
dc.subjectконтрастuk_UK
dc.subjectсинкрисисuk_UK
dc.subjectіроніяuk_UK
dc.subjectалегоріяuk_UK
dc.subjectmotiveuk_UK
dc.subjectdualityuk_UK
dc.subjectprojectionuk_UK
dc.subjectimageuk_UK
dc.subjectparallelismuk_UK
dc.subjectcontrastuk_UK
dc.subjectsinkrisisuk_UK
dc.subjectironyuk_UK
dc.subjectallegoryuk_UK
dc.titleМотив двійництва в прозі Івана Франкаuk_UK
dc.title.alternativeMotive of Duality in the Prose by Ivan Frankouk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2016, № 8 (333)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf275,51 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.