Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12670
Назва: | Леся Українка про музикальність творів Ольги Кобилянської: генеза і смислове наповнення |
Інші назви: | Lesia Ukrainka about Melodious Nessinworks of Olha Kobylianska: Genesis and Semantic Content |
Автори: | Щукіна, Ірина Shchukina, Iryna |
Бібліографічний опис: | Щукіна І. Леся Українка про музикальність творів Ольги Кобилянської: генеза і смислове наповнення / І. Щукіна // Волинь філологічна: текст і контекст : зб. наук. пр. / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т філології та журналістики ; [редкол.: Г. Л. Аркушин та ін.]. - Луцьк, 2016. - Вип. 22 : Універсум Лесі Українки. - С. 498-514 |
Дата публікації: | 2016 |
Дата внесення: | 5-чер-2017 |
Видавництво: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
Теми: | музика симфонія ins Blau гармонія душа «Писателі-русини на Буковині» «Valse melancolique» «Голосні струни» music symphony ins Blau harmony soul “Writer-Ruthenians in Bukovina” (“Pysateli-rusynу Bukovуnу”) “Valse melancolique” “Loud Strings” (“Golosni Strunу”) |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто характеристику музичних особливостей оповідань Ольги Кобилянської, викладену в статті Лесі Українки «Писателі-русини на Буковині». Наведено приклади перегуків у біографіях і творчості письменниць, особливу увагу приділено музичним паралелям. Закцентовано на факті пара- лельного створення новели О. Кобилянської «Valse melancolique» та нарису Лесі Українки «Голосні струни», у яких музика стала «канвою» літературного твору й засобом для втілення своєрідної форми автобіографічності – життєпису душі. За прикладами простежується генеза рідкісної ментальної та творчої спів- звучності, що обумовила появу й певне смислове наповнення міркувань Лесі Українки. Подано, зокрема, тлумачення понять «симфонія» і «симфонічність» із погляду особливостей музичного жанру та їхнє потрактування в контексті статті Лесі Українки. Ідеться також про існування певного зв’язку між пориванням душі до надлюдського ідеалу, «ins Blau», із музичною сферою. The article contains the characte- ristic of musical features of Olha Kobylianska’s stories, described in article of Lesia Ukrainka “Writer-Ruthenians in Bukovina”. It also shows examples of connections in biographies and works of writers, with focus on musical parallels. The article focuses on parallel creation of novelette “Valse melancolique” of Olha Kobylіanska and essay “Loud strings” of Lesia Ukrainka, where music became the “canvas” of a literary work and the means to implement original form of autobiography – formation of a soul. On this basis tracedgenesis of raremental and artistic harmony that led to the emergence and certain semantic content of Lesia Ukrainka’s philosophical reasons. It also contains particular interpretation of the concepts of “symphony” and “symphonic” in terms of musical genre features and the ircorrect interpreting in the contex to article of Lesia Ukrainka. It is also about the existence of a specific connection between the aspirations of the soul to super humani deal, “ins Blau”, with the musical sphere. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12670 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Волинь філологічна: текст і контекст, 2016, № 22 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
43.pdf | 821,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.