Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12661
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалинюшко, Олеся-
dc.contributor.authorKalуnіushko, Olesia-
dc.date.accessioned2017-06-04T15:33:04Z-
dc.date.available2017-06-04T15:33:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКалинюшко О. Homo faber як homo viator: модерна та постмодерна візії (на матеріалі лірики Лесі Українки та Оксани Забужко) / О. Калинюшко // Волинь філологічна: текст і контекст : зб. наук. пр. / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т філології та журналістики ; [редкол.: Г. Л. Аркушин та ін.]. - Луцьк, 2016. - Вип. 22 : Універсум Лесі Українки. - С. 399-409-
dc.identifier.otherУДК 821.161.2-1.09-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12661-
dc.description.abstractУ статті на основі порівняльного аналізу лірики Лесі Українки та Оксани Забужко встановлено залежність характеру мандрів героїнь від специфіки образу митця, сформованого в епохи модернізму та постмодернізму відповідно. Простежено, що модерна доба, возвеличуючи постать homo faber(a), представ- ляє мандри як шлях його духовного становлення, підтвердження стійкості та внутрішньої сили, натомість постмодерна епоха, переосмислюючи роль митця, на чільне місце виводить homo viator(a), який, трансформуючись у номада, репрезентує образ дезорієнтованого індивіда, позбавленого могутності модер- ного митця-проводиря. The article determines the dependence of character’s travelling pattern on the artist’s image specificity formed by the modernism and postmodernism respectively. The investigation has been based on the comparative analysis of poetry by Lesia Ukrainka and Oksana Zabuzhko. It has been traced that modern epoch, extoling the homo faber, presents journey as a way to his/her spiritual maturing, confirmation of firmness and inner strength. At the same time postmodern era, reconsidering artist’s role, raises homo viator that transforming into nomad represents image of disoriented individual deprived of modernistic artist-leader’s might. The ways in which female characters implement their artistic potential and simply are heard while the artist is praised or decanonized have been contrasted. Lesia Ukrainka articulates poet’s messianic destination. Oksana Zabuzhko, on the contrary, represents her lyric character as a part of the crowd introducing into the poetry image of so called “lyric we” or concealing by humour and irony.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectЛеся Українкаuk_UK
dc.subjecthomo faberuk_UK
dc.subjectОксана Забужкоuk_UK
dc.subjecthomo viatoruk_UK
dc.subjectмандриuk_UK
dc.subjectдімuk_UK
dc.subjectномадuk_UK
dc.subjectмодернізмuk_UK
dc.subjectпостмодернізмuk_UK
dc.subjectLesia Ukrainkauk_UK
dc.subjectOksana Zabuzhkouk_UK
dc.subjecthomo faberuk_UK
dc.subjecthomo viatoruk_UK
dc.subjectwanderingsuk_UK
dc.subjectnomaduk_UK
dc.subjectmodernismuk_UK
dc.subjectpostmodernismuk_UK
dc.titleHomo faber як homo viator: модерна та постмодерна візії (на матеріалі лірики Лесі Українки та Оксани Забужко)uk_UK
dc.title.alternativeHomo Faber as Homo Viator: Modern and Postmodern Visions (Lesia Ukrainka and Oksana Zabuzhko’s Poetry)uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Волинь філологічна: текст і контекст, 2016, № 22

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34.pdf575,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.