Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12629
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалета, Олена-
dc.contributor.authorHaleta, Olena-
dc.date.accessioned2017-06-04T09:58:50Z-
dc.date.available2017-06-04T09:58:50Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГалета О. На полі крові: драма-умовчання / О. Галета // Волинь філологічна: текст і контекст : зб. наук. пр. / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т філології та журналістики ; [редкол.: Г. Л. Аркушин та ін.]. - Луцьк, 2016. - Вип. 22 : Універсум Лесі Українки. - С. 25-38-
dc.identifier.otherУДК 821.161.2-2.09-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12629-
dc.description.abstractУ статті запропоновано нове прочитання драми Лесі Українки «На полі крові» на основі двох відмінних редакцій твору. Методологічною основою для такого прочитання слугує літературна антропологія, зокрема концепції жертви і смерті як культурних феноменів. Основним художнім прийомом при цьому стає умовчання – винесення відомої розв’язки поза рамки тексту, що не усуває її зі смислової структури твору, однак активізує роль читача у процесі розуміння основної колізії. The article proposes a new interpretation of Lesia Ukrainka’s drama “On the field of blood” (1910) based on its two different editions. After the work has been sent to the editor the author demanded to remove a part of the text from the middle of the drama, and the final scene, in which the suicide of Judas was depicted. In this way, she focused only on the central dialogue between Judas and bystander. The final structure of the analyzed drama (Greek agon) is typical for many works by Lesia Ukrainka, however, analyzed work is not only limited to the text. An avtion takes place between two important scenes of biblical history: resurrection of Christ and Judas suicide. But a rejection of the final scene of the original manuscript changes a very type of conflict, shifting it from the outside world to the inner one. As a result, making known solutions beyond the text does not eliminate it from the semantic structure of the work, but activates the role of the reader in the understanding of the main conflict.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectЛеся Українкаuk_UK
dc.subjectЮдаuk_UK
dc.subjectредакціяuk_UK
dc.subjectнараціяuk_UK
dc.subjectумовчанняuk_UK
dc.subjectжертваuk_UK
dc.subjectсмертьuk_UK
dc.subjectLesia Ukrainkauk_UK
dc.subjectJudasuk_UK
dc.subjecteditionuk_UK
dc.subjectnarrationuk_UK
dc.subjectreticenceuk_UK
dc.subjectsacrificeuk_UK
dc.subjectdeathuk_UK
dc.titleНа полі крові: драма-умовчанняuk_UK
dc.title.alternativeOn the Field of Blood”: Drama as Reticenceuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Волинь філологічна: текст і контекст, 2016, № 22

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf716,68 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.