Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12545
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСірук, Вікторія-
dc.contributor.authorSiruk, Viktoriia-
dc.date.accessioned2017-06-03T13:01:17Z-
dc.date.available2017-06-03T13:01:17Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationСірук В. П'єса "Кумедний старигань" Т. Ружевича у структурі самвидавного журналу "Скриня" / В. Сірук // Волинь філологічна: текст і контекст / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки [упорядкув.: Л.К. Оляндер]. - Луцьк, 2008. - Вип. 6 : Польська, українська, білоруська та російська літератури в європейському контексті, Ч. 2. - С. 127-139-
dc.identifier.otherУДК 821.161.2–32’06-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12545-
dc.description.abstractП’єса „Кумедний старигань” у структурі самвидавного журналу „Скриня” розглядається як свідчення проблеми екзистенційного вакууму, порожнечі, яку відчувала радянська людина, як вияв настроїв цілого покоління мистецької молоді, яке не приймало догм соцреалізму і входило у глибоке підпілля внутрішнього „я”. Водночас це була несмілива спроба ознайомити читачів із найкращими зразками європейської літератури, розширити горизонт читацьких зацікавлень. Персонажі п’єси втілюють екзистенційне відчуття відчуженості людини, трагічну невлаштованість її життя, абсурдність існування, страх, відчай, самотність, страждання. Єдине, чим володіє людина, − це її внутрішній світ, право вибору. Play „Funny old man” in the structure of selfpublished magazine „Skrynya” is examined as a confirmation of the existential vacuum problem, emptiness which was felt by a soviet man, as a demonstration of the whole generation of artistic young people moods, who did not accept the dogmas of social realism and came into the deep underground of inner „I”. At the same time it was a timid attempt to acquaint readers with the best standards of European literature, to extend horizon of the readers’ personal interests. The play’s characters incarnate the existential feeling of man estrangement, tragic unsettled state of one’s life, absurdity of existence, fear, despair, loneliness, and suffering. The only thing, owned by a man, is his/her inner world, the right of choice, freedom of will.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectп’єсаuk_UK
dc.subjectplayuk_UK
dc.subjectтеатр абсурдуuk_UK
dc.subjecttheatre of absurdityuk_UK
dc.subjectефект очуженняuk_UK
dc.subjecteffect of estrangementuk_UK
dc.subjectекзистенціалізмuk_UK
dc.subjectexistentialismuk_UK
dc.titleП'єса "Кумедний старигань" Т. Ружевича у структурі самвидавного журналу "Скриня"uk_UK
dc.title.alternativePlay „Funny Old Man of T. Ruzhevych in the Structure of selfPublished Magazine „Skrynya”uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Волинь філологічна: текст і контекст, 2008, № 06, ч.2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_com-131-142.pdf213,09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.