Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11925
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коменда, Ольга Іванівна | - |
dc.contributor.author | Komenda, Olha I. | - |
dc.date.accessioned | 2017-03-01T11:10:00Z | - |
dc.date.available | 2017-03-01T11:10:00Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Коменда О. Особливості піанізму Олександра Козаренка (на прикладі камерного виконавства) / О. Коменда // Яровиця. − Луцьк, 2013.− №2. − С. 42−48. | uk_UK |
dc.identifier.other | УДК 785.6 | - |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11925 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено особливості піанізму Олександра Козаренка на прикладі аналізу виконання ним сонат для скрипки і фортепіано Бориса Лятошинського та Мирослава Скорика (в ансамблі з Лідією Шутко). Зазначено рівноправне партнерство партій скрипки і фортепіано, володіння багатством фортепіанних штрихів і засобів артикуляції, різноманітною атакою звуку, уміння фразувати, використання широкого діапазону динамічних можливостей, уміння вибудувати виконавську драматургію твору. The features of the piano style by Oleksandr Kozarenko are revealed in this paper. The author analysed the sonatas by B. Lyatoshynsky and M. Skoryk for violin and piano (in the performance of duo of O. Kozarenko and L. Shutko). The equal partnership of violin and piano, the possession of the richness of touches of piano and means of articulation, varied attack of sound, the mastery of the phrasing, the using of a wide range of dynamic capabilities, the ability to build an original performing dramaturgy of works − are specified in this study | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський обласний науково-методичний центр | uk_UK |
dc.subject | рівноправне партнерство партій скрипки і фортепіано | uk_UK |
dc.subject | фортепіанні штрихи і засоби артикуляції | uk_UK |
dc.subject | атака звуку | uk_UK |
dc.subject | фразування | uk_UK |
dc.subject | динаміка | uk_UK |
dc.subject | виконавська драматургія твору | uk_UK |
dc.subject | the equal partnership of violin and piano | uk_UK |
dc.subject | touches of piano and means of articulation | uk_UK |
dc.subject | an attack sound | uk_UK |
dc.subject | a phrasing | uk_UK |
dc.subject | a dynamics | uk_UK |
dc.subject | a performing dramaturgy of works | uk_UK |
dc.title | Особливості піанізму Олександра Козаренка (на прикладі камерного виконавства) | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
komenda_yarovuca.pdf | 618,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.