Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11873
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коменда, Ольга Іванівна | - |
dc.contributor.author | Komenda, Olha I. | - |
dc.date.accessioned | 2017-02-23T10:06:16Z | - |
dc.date.available | 2017-02-23T10:06:16Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Коменда О. І. Універсальна творча особистість Олександра Козаренка / О. І. Коменда // Музикознавчі студії Інституту мистецтв СНУ імені Лесі Українки та НМАУ ім. П.Чайковського. – 2014.- Вип.14. ‒ С. 13–29. | uk_UK |
dc.identifier.other | УДК 7.07-05;7.071 | - |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11873 | - |
dc.description.abstract | У статті окреслено феномен Олександра Козаренка, сформований трьома напрямами його творчої діяльності − композицією, виконавством і музикознавством. Вирізнено та широко охарактеризовано п’ять рівнів прояву творчого універсалізму митця: 1) знакова інтерпретація тексту; 2) національна своєрідність художнього вираження; 3) мелодичність як базовий принцип художнього мислення; 4) некласичні засади і принципи організації художнього тексту; 5) театралізація як форма художнього синтезу. На думку автора, у ранній творчості О. Козаренка, в умовах домінування фортепіанного жанру та його активної участі у виконавських конкурсах, а також − камерній творчості 1990-х, зокрема, у творах з фортепіано соло, вирішальну роль у формуванні творчої особистості митця відіграє саме виконавська складова. Натомість у період створення масштабних духовних полотен 2000-х очевидним став пріоритет композиції. Нині спілкування з О. Козаренком виявляє, наскільки сильно на генерування провідних художніх образів і смислів його творчості впливає коло висунутих ним же наукових ідей. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | універсальна творча особистість | uk_UK |
dc.subject | рівні прояву творчого універсалізму | uk_UK |
dc.subject | знакова інтерпретація тексту | uk_UK |
dc.subject | національна своєрідність художнього вираження | uk_UK |
dc.subject | мелодичність як базовий принцип художнього мислення | uk_UK |
dc.subject | некласичні засади і принципи організації художнього тексту | uk_UK |
dc.subject | театралізація як форма художнього синтезу | uk_UK |
dc.title | Універсальна творча особистість Олександра Козаренка | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
komenda 2.pdf | 370,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.