Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11592
Назва: | Київська картинна галерея : становлення та історія діяльності (1919–1931 рр.) |
Інші назви: | The Kyiv picture-gallery: establishment and history (1919–1931) Киевская картинная галерея: становление и история деятельности (1919–1931 гг.) |
Автори: | Борис, Тетяна Петрівна Борис, Татьяна Петровна Borys, Tatyana Petrivna |
Бібліографічний опис: | Борис Т. П. Київська картинна галерея: становлення та історія діяльності (1919–1931 рр.) / Т. П. Борис // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Історичні науки. - 2014. - № 7. - С. 158-162. |
Дата публікації: | 2014 |
Дата внесення: | 9-лют-2017 |
Видавництво: | Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки |
Теми: | The Kyiv picture-gallery Київська картинна галерея museum fund музейний фонд art collections художні збірки exhibitions виставки Ukrainian Academy of Sciences Всеукраїнська академія наук the Tereshchenkos Терещенки |
Короткий огляд (реферат): | The beginning of 1920-s was a period of formation of the first public art museums in Kyiv. One of them was the Kyiv picture-gallery, opened in 1922 and based on the nationalised collections of the Tereshchenkos and Hansens. Subject systematization, made in the researching period, exchanges with other state museums and special purchases helped to form the collection of Russian art and Russian art industry in the Gallery. In structure of the Museum were set up art and art industry departments (1922), department of modern art (1929), department of polygraphic art (1930) and on that base was built the exposition of the picture-gallery. Important activities of the Gallery were: funding researching, exhibition and popularization works. У статті розглянуто історію становлення Картинної галереї у м. Києві на основі приватної колекції родини Терещенків. Проаналізовано особливості формування організаційної структури музею та її зміни протягом 1922–1931 рр. Охарактеризовано основні шляхи поповнення фондів галереї, її експозиційну, виставкову, популяризаторську діяльність. Начало 1920-х гг. стал периодом становления в Киеве первых публичных художественных музеев. Одним из них была открытая в 1922 г. Киевская картинная галерея, образованная на основе национализированных государством частных коллекций семьи Терещенко и О. Гансена. Проводимые в исследуемый период тематическая систематизация фондов, обмен предметами с другими государственными музеями, целевые закупки способствовали формированию в галерее коллекции произведений российского искусства, российской художественной промышленности. В организационной структуре музея были выделены художественный, художественно-промышленный отделы (1922 г.), отдел современного искусства (1929 г.), отдел полиграфического искусства (1930 г.), что нашло отражение и в построении экспозиции Картинной галереи. Важными направлениями деятельности галереи стали фондовая, научно-исследовательская, экспозиционно-выставочная, популяризаторская работа. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11592 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Borys_history.pdf | 312,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.