Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11569
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коменда, Ольга Іванівна | - |
dc.contributor.author | Komenda, Olha I. | - |
dc.date.accessioned | 2017-02-06T11:50:14Z | - |
dc.date.available | 2017-02-06T11:50:14Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Коменда О. І. Музичні маски "Царя Едіпа" І. Стравинського в контексті розвитку модерного театру ХХ ст. / О. І. Коменда // Музикознавчі студії, 2008. – Вип. 2.: Ігор Стравинський: дискурс творчості (до 125-річчя з дня народження). - С. 89–105. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11569 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається опера-ораторія І.Стравинського “Цар Едіп” (1927) в контексті настанов модерного театру ХХ ст. Аналізуючи театральні ідеї Е.Гордона Креґа, В.Мейєрхольда та Б.Брехта, автор приходить до висновку про існування прямої залежності між особливостями музичної драматургії “Едіпа” і здобутками сучасного йому драматичного театру. Висуваючи поняття музичної маски, автор приводить приклади простої (одинарної) та складної (подвійної) маски або т. зв. маски-мікст. Результати аналізу підтверджують зміну ціннісних пріоритетів Стравінського – його поворот від романської до германської культури. In this work the opera-oratorio “Œdipus Rex” (1927) by I. Stravinsky is considered in a context of aesthetic principles of modern theatre at the 20th century. Analyzing theatrical ideas by E. Gordon Kreg, V. Meyerchold, B. Brecht, the author comes to a conclusion about existence of direct dependence between features of musical dramatic art of “Œdipus Rex” and modern to it by drama theatre. Applying concept of a musical mask, the author results examples idle time (unary) and complex (double) mask or so-called maskmixt. The results of the analysis confirm change of the values priorities by I. Stravinsky – his turn from the Roman up to the German culture. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський державний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | модерний театр | uk_UK |
dc.subject | театральна концепція | uk_UK |
dc.subject | музична маска | uk_UK |
dc.subject | музична драматургія | uk_UK |
dc.subject | modern theatre | uk_UK |
dc.subject | a theatrical concept | uk_UK |
dc.subject | the musical mask | uk_UK |
dc.subject | musical dramatic art | uk_UK |
dc.title | Музичні маски "Царя Едіпа" І. Стравинського в контексті розвитку модерного театру ХХ ст. | uk_UK |
dc.title.alternative | Musical masks of the opera-oratorio «Oedipus Rex» by I.Stravinsky in a context of development of modern theatre of the 20th century | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
06-коменда.pdf | 290,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.