Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11568
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Берлач, Олександр Павлович | - |
dc.contributor.author | Berlach, Oleksandr P. | - |
dc.date.accessioned | 2017-02-06T11:45:00Z | - |
dc.date.available | 2017-02-06T11:45:00Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Берлач О. П. Народна течія в іконописі Волині ХVII ст. на прикладі ікони "Різдво христове" / О. П. Берлач // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв . Мистецтвознавство. Архитектура. - 2013. - № 1. - С. 61-64. | uk_UK |
dc.identifier.other | УДК 7. 0312:7. 046. 3(477.82) "16" | - |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11568 | - |
dc.description.abstract | Дослідження відображає основні концепції народного живопису в іконописній школі народних майстрів Волині на прикладі вивчення ікони XVII ст. «Різдво Христове», що виявлено в м. Камінь-Каширський на Волині. Твір після реставрації Ларисою Обухович зайняв почесне місце в Музеї Волинської ікони у м. Луцьку. Ікони народних іконописців ХVII століття відзначені певною художньою реалістичністю, відчутне прагнення до відображення простору, пластичного моделювання форми, введення в канонічну схему конкретних предметів, пейзажу, архітектури. В статті автором подається детальний аналіз ділянок живопису ікони, які збереглися. Виключне значення народного живопису на Волині визначається не лише мистецькими якостями, але й безпрецедентною легендарною історією в світі малярства. The Nativity of Christ icon. The research shows main consepts of folk painting in the icon painting school of folk craftsmen of Volyn region, for example, the icon of The Nativity of Christ of the 17th century, that was found in Kamin – Kashursk of Volyn region. The work took a honorable place in Museum of Volyn Icon in Lutsk after its restoration. The icons of folk painters of the 17th century are marked with some art realism, tendencies to space, to plastic modeling of form, to introduction of speci c objects to canonical scheme, and to landscapes and architectures are perceived. In this article the author describes the detailed analysis of the areas of canvas of painting icons that were saved. The exceptional value of folk art is determined not only due to artistic qualities, but also unprecedented legendary history in the world of painting | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Харківська державна академія дизайну і мистецтв | uk_UK |
dc.subject | іконопис | uk_UK |
dc.subject | icon painting | uk_UK |
dc.subject | народні майстри | uk_UK |
dc.subject | folk craftsmen | uk_UK |
dc.subject | живопис | uk_UK |
dc.subject | painting | uk_UK |
dc.subject | народне малярство | uk_UK |
dc.subject | sites of icon painting | uk_UK |
dc.subject | малярські осередки | uk_UK |
dc.subject | folk painting | uk_UK |
dc.title | Народна течія в іконописі Волині XVII ст. на прикладі ікони "Різдво Христове" | uk_UK |
dc.title.alternative | The folk trend in the icon painting of Volyn region of the 17th century by way of example of | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
берлач.pdf | 392,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.