Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11465
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коменда, Ольга Іванівна | - |
dc.contributor.author | Komenda, Olha I. | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-24T10:03:50Z | - |
dc.date.available | 2017-01-24T10:03:50Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Коменда О. І. Жанрово-інтонаційні джерела тематизму (на прикладі творчости Олександра Козаренка) / О. І. Коменда // Записки Наукового товариства імені Шевченка – Львів, 2014. – Т. CCLXVII: Праці музикознавчої комісії. – С. 252-283. | uk_UK |
dc.identifier.other | УДК 785.6 | - |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11465 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено жанрово-інтонаційні джерела тематизму низки камерно-інструментальних та вокально-симфонічних творів Олександра Козаренка із врахуванням структурних та функціональних ознак музичної теми. Виділено характерні для композитора жанрово-інтонаційні джерела та інтонаційні комплекси. Відзначено основні тенденції у відборі жанрово-інтонаційних джерел, серед яких − мовно-знакова інтерпретація «чужого слова», національна характерність, пріоритет мелодичного початку, перевага жанрово-інтонаційних джерел акласичних епох та театралізація. Зазначено особливості синтезу вказаних джерел та інтонаційні відкриття композитора. Розкрито особливості процесу формування творчої індивідуальності митця. The article examines the genre-intonational sources of the thematism of chamber instrumental and vocal-symphonic works by Oleksandr Kozarenko. Author has made this, taking into consideration the structural and functional features of the musical themes. Typical for composer’s works genre-intonational sources and intonation systems are studied, among them–language-sign interpretation of «alien words», national distinctness, priority of melody, advantage of the genre-intonational sources of nonclassical epochs and theatricalization. The variants of synthesise of sources and the composer’s intonational discoveries are detected. The peculiarities of formation of the composer’s personality are defined. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Наукове товариство імені Тараса Шевченка | uk_UK |
dc.subject | жанрово-інтонаційні джерела тематизму | uk_UK |
dc.subject | інтонаційний образ світу | uk_UK |
dc.subject | жанрово-інтонаційна модель | uk_UK |
dc.subject | концентрований і розосереджений тематизм | uk_UK |
dc.subject | структура й функції теми | uk_UK |
dc.subject | мовно-знакова інтерпретація «чужого слова» | uk_UK |
dc.subject | національна характерність | uk_UK |
dc.subject | пріоритет мелодичного початку | uk_UK |
dc.subject | перевага жанрово-інтонаційних джерел акласичних епох | uk_UK |
dc.subject | театралізація | uk_UK |
dc.subject | інтонаційні відкриття композитора | uk_UK |
dc.subject | the genre-intonational sources of the thematism | uk_UK |
dc.subject | intonation image of the world | uk_UK |
dc.subject | the genre-intonational pattern | uk_UK |
dc.subject | the concentrated and dispersed thematism | uk_UK |
dc.subject | the structure and function of the theme | uk_UK |
dc.subject | languagal-sign interpretation of «alien words» | uk_UK |
dc.subject | national distinctness | uk_UK |
dc.subject | priority of melody | uk_UK |
dc.subject | advantage of the genreintonational sources of nonclassical epochs | uk_UK |
dc.subject | theatricalization | uk_UK |
dc.subject | the composer’s intonation discoverys | uk_UK |
dc.title | Жанрово-інтонаційні джерела тематизму (на прикладі творчости Олександра Козаренка) | uk_UK |
dc.title.alternative | The Genre-Intonational Sources of the Thematism (оn the Example of Creativity by Oleksandr Kozarenko) | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ntsh_komenda.pdf | 556,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.