Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11381
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманов, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorRomanov, Serhiy-
dc.date.accessioned2016-12-31T00:13:30Z-
dc.date.available2016-12-31T00:13:30Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРоманов С. Темний лик колективної душі. Художня візія націогенезу в ліриці Лесі Українки та Олександра Олеся // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія "Філологічні науки. Літературознавство". – 2016. – № 1 (326). – С. 196-203.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11381-
dc.description.abstractIn this article in comparative aspects civil lyric of Lesya Ukrainka and Oleksandr Oles as writers’ reaction on status of Ukrainian nation is described. The first affair, that they tray to find (this affair may call the main matter of that time): who is their people for the state and status? The answer, that they found was usual, an usual meaning, was terrible – «slave». However, this concept wasn’t of the constant usage term, how were in majority «professional patriots». For Lesya Ukrainka and Oleksandr Oles, on the contrary, this was «alive reality». That variety of reaction can explain perception their own destinies how destiny of theirs people. Can the children of parents-slavers was born free and (if this impossible?) can to conquer freedom and to live free? This questions were principal in life of the oppressed nation and the principal its were for young Ukrainian intellectuals of the modern epoch. Search of answers on these sad, cursed questions creative works two famous Ukrainian poets is devoted.У статті в порівняльному контексті розглянуто громадянську лірику Лесі Українки та Олександра Олеся як форму реакції письменників на становище української нації. Актуалізовано духовно-психологічні домінанти світоосягнення, де визначальними постають приховані виміри реальності, що надаються до означення сакраль¬них, містичних, підсвідомих. Провідним обрано суб’єктивно-художнє сприйняття дійсності авторами, яке, однак, не виключає широких суспільно-політичних, філософських, культурних узагальнень універсального звучання й значення.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectреальністьuk_UK
dc.subjectбуттяuk_UK
dc.subjectдоляuk_UK
dc.subjectсонuk_UK
dc.subjectсмертьuk_UK
dc.subjectвічністьuk_UK
dc.subjectсвободаuk_UK
dc.subjectрабствоuk_UK
dc.subjectrealityuk_UK
dc.subjectbeinguk_UK
dc.subjectdestinyuk_UK
dc.subjectsleepuk_UK
dc.subjectdeathuk_UK
dc.subjecteternityuk_UK
dc.subjectfreedomuk_UK
dc.subjectslaveryuk_UK
dc.titleТемний лик колективної душі. Художня візія націогенезу в ліриці Лесі Українки та Олександра Олесяuk_UK
dc.title.alternativeDark Said of Collective Soul. The Art’s Vision Natiogenesis in Civil Lyric of Lesya Ukrainka and Oleksandr Olesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2016, № 1 (326)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38.pdf289,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.