Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11374
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевченко, Галина Дмитрівна-
dc.contributor.authorLevchenko, Galуna-
dc.date.accessioned2016-12-30T22:25:43Z-
dc.date.available2016-12-30T22:25:43Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛевченко Г. Мармулядовий апокаліпсис або терапія постмодерном у романі Софії Андрухович «Фелікс Австрія» // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія "Філологічні науки. Літературознавство". – 2016. – № 1 (326). – С. 145-152.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11374-
dc.description.abstractОб’єктами розгляду в статті постають постмодерна рецепція й трансформація таких образно-смислових домінант модерної культури зламу ХІХ–ХХ ст., як осмислення історії, психологізму, жіночої емансипації в романі «Фелікс Австрія» Софії Андрухович. Образна парадигма твору прочитується як своєрідний художньо-терапевтичний шлях подолання невротичних нав’язливих ідей та соціальних стереотипів, актуалізованих епохою модернізму. The object of the analysis in the article is postmodern reception and transformation of such figurative and semantic dominants of modern culture of the end of the XIX – the beginning of the XX centuries as trying to find the sense of history, psychologism, women`s emancipation in the novel «Felix Austria» by S. Andruhovych. The surface structure of the literary work and the images that have been modeled in it demonstrate the specific artistic way of liberation from neurotic obsessions and stereotypes that have been actualized by the epoch of modernism. Characteristic atmosphere of moral decline and apocalypse premonition for Ukrainian fin de siècle is depicted both with the help of individual psychological conflicts that are experienced by main heroines, neurotic background of their interaction and also with the help of the image-symbol of the house that is prone to ruinous influence of different elements, the images of robbed temples and utopian «happy Austria» of the last decades of the existence of Habsburg Empire. The presentiment of downfall of «old world» in the novel of S. Andruhovych gets filled with postmodern sense. The literary work itself has own metaphor of illusionist theatre that corresponds to the principle of structuring of the world in the novel as multi-way mirror maze for the movement of which the feeling of relativity of values, rules, laws, psychological and moral norms is responsible.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectісторизмuk_UK
dc.subjectпсихологізмuk_UK
dc.subjectфемінізмuk_UK
dc.subjectпостмодерний релятивізмuk_UK
dc.subjectіроніяuk_UK
dc.subjectінтертекстuk_UK
dc.subjecthistorismuk_UK
dc.subjectpsychologismuk_UK
dc.subjectfeminismuk_UK
dc.subjectpostmodern relativityuk_UK
dc.subjectironyuk_UK
dc.subjectintertextuk_UK
dc.titleМармулядовий апокаліпсис або терапія постмодерном у романі Софії Андрухович «Фелікс Австрія»uk_UK
dc.title.alternativeMarmalade Apocalypse or Therapy by Postmodern in the Novel by Sophiya Andruhovych «Felix Austria»uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2016, № 1 (326)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31.pdf286,19 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.