Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11364
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Головій, Оксана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Goloviy, Oksana | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-30T19:03:12Z | - |
dc.date.available | 2016-12-30T19:03:12Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Головій О. «Неореалізм» / «новий реалізм»у терміносистемі радянського літературознавства // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія "Філологічні науки. Літературознавство". – 2016. – № 1 (326). – С. 91-100. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11364 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему термінологічного наповнення понять неореалізм / новий реалізм у радянській літературознавчій парадигмі. Зроблено висновок про перерваність теоретико-критичного та художнього неореалістичного дискурсу в часи СРСР, виокремлено його основні етапи: перший (кінець 1920-х– початок 1930-х рр.) характеризується розмаїттям неореалістичних теорій, пов’язаних зі специфікою трансформацій реалізму в модерній мистецькій парадигмі та з особливостями розвитку «пролетарської культури»; другий (друга половина 1930-х–1950-ті рр.) визначається взаємонакладанням термінів «новий реалізм», «соціалістичний реалізм»; третій (1960–1980-ті рр.) ознаменований поширенням концепції «соціалістичного реалізму без берегів». In this article is analyzed the problem of terminological filling of concepts «neo-realism» / «new realism» in the soviet literary criticism. We did the deduction about brokenness of theoretical and critical and artistic neo-realistic discourse in the time of USSR. We selected his main stages: first stage (the and of 1920–the beginning of 1930) is characterized different neo-realistic theories, which are related with specificity of transformation of realism in modern paradigm and with specificity of development of «proletarian culture»; second stage (the second half of 1930–1950) is determined of overlapping of terms «new realism» and «socialist realism»; third stage (1960–1980) is marked of expansion of conception of «socialist realism without shore». | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | неореалізм | uk_UK |
dc.subject | новий реалізм | uk_UK |
dc.subject | соціалістичний реалізм | uk_UK |
dc.subject | радянське літературознавство | uk_UK |
dc.subject | neo-realism | uk_UK |
dc.subject | new realism | uk_UK |
dc.subject | socialist realism | uk_UK |
dc.subject | soviet literary criticism | uk_UK |
dc.title | «Неореалізм» / «новий реалізм» у терміносистемі радянського літературознавства | uk_UK |
dc.title.alternative | «Neo-realism» / «New Realism» in the Terminological System of Soviet Literary Criticism | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2016, № 1 (326) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
21.pdf | 592,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.