Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11083
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГребенюк, Арсен Вікторович-
dc.contributor.authorГребенюк, Арсений Викторович-
dc.contributor.authorHrebeniuk, Arsen V.-
dc.date.accessioned2016-12-14T21:03:59Z-
dc.date.available2016-12-14T21:03:59Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГребенюк А. В. Смерть у відеоіграх у контексті процесів реміфологізації / А. В. Гребенюк // Соціологічні студії. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. - № 1 (8). - С. 11-15-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11083-
dc.description.abstractДосліджено проблему зображення смерті у відеоіграх у контексті реміфологізації та активізації рудиментів архаїчного мислення в масовій свідомості. Проаналізовано репрезентації життя та смерті в інтерактивному віртуальному світі, їхні особливості й основні різновиди. Розглянуто моральний аспект зображення смерті в інтерактивних творах, їх емоційну складову частину. Обґрунтовано важливе значення відеоігор для досліджень специфіки сучасного неоміфологічного світогляду. The article examines the problem of the image of death in videogames in the context of remythologization processes, activization of archaic thinking rudiments. We consider the close relationship of the videogames phenomenon with concepts such as ritual, magic, soul, embodiment. Author analyzes the representation of life and death in an interactive world, their characteristics and the main varieties. This article touches the moral aspect of the image of death in the interactive works, their emotional components. The article contains brief history of basic concepts of life and death in games. It substantiates the important value of video games for the researches of specifics of the modern neomythological outlook. The position of the author is supported by the authoritative works on mythology, primitive thought and the history of videogames. Narration of the base material is accompanied by examples of the most famous or important games.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectміфuk_UK
dc.subjectреміфологізаціяuk_UK
dc.subjectвідеограuk_UK
dc.subjectархаїчне мисленняuk_UK
dc.subjectмасова культураuk_UK
dc.subjectmythuk_UK
dc.subjectremythologizationuk_UK
dc.subjectvideogameuk_UK
dc.subjectarchaic thinkinguk_UK
dc.subjectmass cultureuk_UK
dc.titleСмерть у відеоіграх у контексті процесів реміфологізаціїuk_UK
dc.title.alternativeDeath in Videogames in the Context of Processes of Remythologizationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Соціологічні студії, 2016, № 1 (8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
socst_2016_1_4.pdf232,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.