Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10875
Назва: L’image de la societe de consommation dans les romans de F. Beigbeder: l’aspect linguistique et cognitif
Інші назви: The Image of Consumerism in the Novels by F. Beigbeder: Linguistic and Cognitive Aspects
Образ споживацького суспільства в романах Ф. Бегбедера: лінгвокогнітивний аспект
Автори: Andriievska, Viktoriia V.
Андрієвська, Вікторія Валеріївна
Бібліографічний опис: Андрієвська, В. L’image de la societe de consommation dans les romans de F. Beigbeder: l’aspect linguistique et cognitif = Образ споживацького суспільства в романах Ф. Бегбедера: лінгвокогнітивний аспект / В. Андрієвська // Актуальні питання іноземної філології. - 2014. - № 1. - С. 9-13.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 5-гру-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: société de consommation
publicité
marque
consommateur
métaphore conceptuelle
roman français contemporain
споживацьке суспільство
реклама
торгова марка
споживач
концептуальна метафора
сучасний французький роман
Короткий огляд (реферат): Dans l’article il s’agit de l’étude linguistique et cognitive des œuvres de F. Beigbeder. L’objectif de la recherche est de réveler les moyens sémantiques de l’expression de l’image de la société de consommation dans le roman français contemporain. Parmi les tâches primordiales on peut citer la présentation de l’image de l’homme du XXIe siècle, déduction des domaines de sa vie qui ont subis les plus grands changements, découverte des facteurs qui les ont causés. Dans les romans de Beigbeder la société moderne est un monde déporvu des valeurs aussi bien que du sens de la vie, le monde où tout s’achète et tout se vend. Au niveau de la langue la dernière hypothèse est justifiée par l’emploi des verbes “acheter” et “vendre” à la forme passive. De plus, dans le monde moderne parmi les articles à acheter ou à vendre on voit l’homme, l’amour, le bonheur et même les couleurs. La métaphore L’HOMME EST UN PRODUIT retrouve son expression verbale et textuelle dans le roman “99 francs”. Aujourd’hui la publicité exerce un impact crucial sur l’homme et sur chacun des domaines de sa vie : la télévision, le sport, la presse etc. Le XXIe siècle est annoncé le siècle de la Troisième Guerre Mondiale, celle de la publicité contre l’humanité, espèce humaine. Le mot “cible” manifeste le caractère décisif et déterminé de ce combat. Les produits de consommation ont remplacé Dieu et la place des croyances et principes est prise par les marques. У статті йдеться про лінгвокогнітивний аспект дослідження творів Ф. Бегбедера. Мета розвідки – виявити семантичні засоби вираження образу споживацького суспільства в сучасному французькому романі. Основними завданнями автор визначає представлення образу людини ХХІ ст., визначення сфер її життя, що зазнали найбільших змін, розкриття факторів, що зумовили такі зміни. У творах Бегбедера сучасне суспільство – це світ без моральних цінностей і сенсу життя, світ, де все купується та продається. На мовному рівні останнє підтверджують дієслова “acheter” і “vendre”, ужиті в пасивній формі. У сучасному світі об’єкти купівлі-продажу на рівні з товарами – людина, кохання, щастя і навіть кольори. Метафора L’HOMME EST UN PRODUIT віднаходить своє лінгвальне вираження в тексті роману “99 francs”. У сучасному світі важливим фактором впливу на людину є реклама. Вона оволоділа всіма сферами життя людини: телебачення, преса, спорт тощо. ХХІ ст. проголошено століттям Третьої світової війни, війни реклами проти людства. Лексема “cible” засвідчує цілеспрямованість і рішучість такої боротьби. Продукти споживання замінили сучасній людині Бога, а торгові марки – вірування та переконання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10875
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання іноземної філології, 2014, №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf772,55 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.