Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10152
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолежаєва, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorPolezhaieva, Tetiana V.-
dc.date.accessioned2016-07-14T18:31:32Z-
dc.date.available2016-07-14T18:31:32Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПолежаева Т. В. Принципы драматургии А. П. Чехова: целостно-системное прочтение / Т. В. Полежаева // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Філологічні науки. - Дніпропетровськ, 2014. – № 1(7). – С. 47-57.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10152-
dc.description.abstractСтатья знакомит с общим взглядом на драматургию А.П. Чехова, типологией и своеобразием его малых пьес, с восприятием больших пьес его современниками и наукой ХХ века, с более глубоким, целостно-системным прочтением «еретически гениальной» (Горький) поэтики большой драматургии А.П. Чехова. Также с необычностью ее образной системы, конфликтности, сюжетности и жанрово-родовой природы. Особое внимание уделено механизму «подтекстов» и «подводного течения» больших пьес Чехова. Стаття знайомить із загальним поглядом на драматургію А.П. Чехова, типологією та своєрідністю його малих п’єс, із сприйняттям великих п’єс його сучасниками та наукою ХХ ст., з більш глибоким, цілосно-системним прочитанням «єретично геніальної» (Горький) поетики великої драматургії А.П. Чехова. Також з незвичайністю ії образної системи, конфліктності, сюжетності та жанрово-родової природи. Особливу увагу приділено механізму «підтекстів» і «підводної течії» великих п’єс Чехова.uk_UK
dc.description.abstractArticle introduces a general view of the A.P. Chekhov’s drama, typology and originality of his small plays, with the perception of big plays by his contemporaries and science of the twentieth century, with a deeper, holistic - systemic reading "heretical genius" (Gorky) poetics big A.P. Chekhov’s drama. Also with its unusual imagery, conflict, plot, generic nature. Particular attention is paid to the mechanism "subtexts" and "undercurrent" big of Chekhov’s plays.-
dc.language.isoruuk_UK
dc.publisherДніпропетровський університет імені Альфреда Нобеляuk_UK
dc.subjectдраматургияuk_UK
dc.subjectА.П. Чеховuk_UK
dc.subjectцелостно-системное прочтениеuk_UK
dc.subjectподтекстuk_UK
dc.subjectподводное течениеuk_UK
dc.subjectмировоззрениеuk_UK
dc.subjectdrama-
dc.subjectA. P. Chekhov-
dc.subjectsystem-integrity reading subtext-
dc.subjectunderset-
dc.subjectideology-
dc.titleПринципы драматургии А. П. Чехова: целостно-системное прочтениеuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 83.3 /2/1 + 15.13 + 85.33-
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vduepf_2014_1_7.pdf284,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.